Bornholm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

trunte89

Team Putte skriver:

Rundkirker, hammerknuden, opalsøen og dueodde Den bornholmske natur er FANTASTISK og der er afmærkede vandreruter mange steder

Og Svaneke har masser af delikatesser som Svaneke ismejeri, Karamelleriet på havnen, Svaneke bryghus, chokoladeri og lakrids by Johan Bülow *Mums!!!* Charmerende købsstad hvor der sommeren igennem er hestevognskørsel så man hurtigt får et overblik over byen

Tusind tak. Der var mange gode ting!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Rundkirker, hammerknuden, opalsøen og dueodde Den bornholmske natur er FANTASTISK og der er afmærkede vandreruter mange steder

Og Svaneke har masser af delikatesser som Svaneke ismejeri, Karamelleriet på havnen, Svaneke bryghus, chokoladeri og lakrids by Johan Bülow *Mums!!!* Charmerende købsstad hvor der sommeren igennem er hestevognskørsel så man hurtigt får et overblik over byen

Ved ikke om ismejeriet stadig er åbent, det lukkede midlertidigt pga nogle uoverenstemmelser

Anmeld

27. februar 2012

Team Putte

Problembarnet skriver:

Ismejeriet er desværre lukket, min far gik i klasse med ham der startede det.. det kunne desværre ikke løbe rundt  Var ellers rigtig god is

Øv

Var der i 2010 og det var bare super lækker is! Og mega mange varianter

Anmeld

27. februar 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Team Putte skriver:

Øv

Var der i 2010 og det var bare super lækker is! Og mega mange varianter

Vi er derover hvert år

Men jeg ved ikke helt status for den, ved bare at de blev nødt til at lukke ..  Men ja mange varrianter og de blev ved med at lave nye  (Lakrids-is fx)

Anmeld

27. februar 2012

JustinsMoar

Vi var på Bornholm i 2010 - vi så vidst det meste af Bornholm

Men skal i se Hammershus, så vil jeg ikke anbefale jer at tage klapvogn med .. Det er virkelig ikke til at komme rundt!

Jeg er vild med Kirker, derfor så vi rigtig mange af dem..

Anmeld

27. februar 2012

Team Putte

Problembarnet skriver:

Vi er derover hvert år

Men jeg ved ikke helt status for den, ved bare at de blev nødt til at lukke ..  Men ja mange varrianter og de blev ved med at lave nye  (Lakrids-is fx)

Is og bornholm hører bare sammen hvis man spørger mig.. Men der er heldigvis meget andet i Svaneke som man kan opleve og smage på og så må ismejeriet være bonus hvis det stadig har åben

Anmeld

27. februar 2012

trunte89

JustinsMoar skriver:

Vi var på Bornholm i 2010 - vi så vidst det meste af Bornholm

Men skal i se Hammershus, så vil jeg ikke anbefale jer at tage klapvogn med .. Det er virkelig ikke til at komme rundt!

Jeg er vild med Kirker, derfor så vi rigtig mange af dem..

Når ja, det self rigtig. Heldigvis er hun 4,5 til den tid, men skal jeg helt sikkert huske

Anmeld

27. februar 2012

musse1

trunte89 skriver:

Hej.
Vi snakker lidt om, at tage til bornholm til sommer.

Har I nogle gode ideer til hvad vi skal se?

ja selv om jeg kommer der over fra, kan jeg godt se det flotte i mange steder..

hammershus skal man næsten se, ta til dueodde strand, og gå en tur i området også der er virkelig skønt, ta en tur til  almindingen, ta hen og se rokkestenen, og ja ekkodalen,  døndalen, er også flot, hammersøen er en god tur, hvis i er til kirke så østerlasr rundkirke. hvis i har børn så ta en tur i joboland.

jamen der er så mange flotte steder, mange skal jo også til gudhjem der over 

jaemn jeg kunne forsætte 

Anmeld

27. februar 2012

trunte89

musse1 skriver:

ja selv om jeg kommer der over fra, kan jeg godt se det flotte i mange steder..

hammershus skal man næsten se, ta til dueodde strand, og gå en tur i området også der er virkelig skønt, ta en tur til  almindingen, ta hen og se rokkestenen, og ja ekkodalen,  døndalen, er også flot, hammersøen er en god tur, hvis i er til kirke så østerlasr rundkirke. hvis i har børn så ta en tur i joboland.

jamen der er så mange flotte steder, mange skal jo også til gudhjem der over 

jaemn jeg kunne forsætte 

Tusind tak. Rigtig mange gode ting!

Anmeld

27. februar 2012

FamilenStorm

trunte89 skriver:

Hej.
Vi snakker lidt om, at tage til bornholm til sommer.

Har I nogle gode ideer til hvad vi skal se?

Ihh.. Vi skal nok også til bornholm i år, da min mor fylder 50 år og gerne vil derover (hun har aldrig været der før)

Så hvis i finder en billig tur derover, eller et godt sted at bo, så sig endelig til

Er faktisk lidt lost med hensyn til at skulle igang med at planlægge tur derover osv. Ved ikke lige hvor jeg skal kigge osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.