Bornholm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.741 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

trunte89

Hej.
Vi snakker lidt om, at tage til bornholm til sommer.

Har I nogle gode ideer til hvad vi skal se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

HeidiØ

trunte89 skriver:

Hej.

Bornholm er suuuper hyggeligt. Havde engang en kæreste derovre - hans far ville vise mig alt husker jeg

Hammershus! Rokkestenen og Almindingen skoven.. Silderøgeri, hvor I skal smage saltstegte sild (uuuhm)! Gudhjem er SUPER hyggeligt. Så skal I også en tur i Joboland (tidligere brændegårdshaven)! Og en stor is i Rønne!

Anmeld

27. februar 2012

trunte89

HeidiØ skriver:

Bornholm er suuuper hyggeligt. Havde engang en kæreste derovre - hans far ville vise mig alt husker jeg

Hammershus! Rokkestenen og Almindingen skoven.. Silderøgeri, hvor I skal smage saltstegte sild (uuuhm)! Gudhjem er SUPER hyggeligt. Så skal I også en tur i Joboland (tidligere brændegårdshaven)! Og en stor is i Rønne!

Tak for nogle gode foreslag var der ovre på lejerskole i 5. Klasse, men har jo glemt mange af tingene.

Men hammershus skal vi helt sikkert regner også med christiansø ( er dog godtnok ret dyrt synes jeg)
Brændegårdshaven kiggede jeg lidt på, synes bare det så lidt tamt ud? (og så åbner deres børnevandland først et par ugere efter vi er der)

Anmeld

27. februar 2012

HeidiØ

trunte89 skriver:

Tak for nogle gode foreslag var der ovre på lejerskole i 5. Klasse, men har jo glemt mange af tingene.

Men hammershus skal vi helt sikkert regner også med christiansø ( er dog godtnok ret dyrt synes jeg)
Brændegårdshaven kiggede jeg lidt på, synes bare det så lidt tamt ud? (og så åbner deres børnevandland først et par ugere efter vi er der)

Ja, der har jeg faktisk aldrig været ude, men det er sikkert det værd.. tror jeg er lidt sjov.

Njoooh, det ER altså også lidt tamt, men børn elsker det alligevel .. fedt der åbner et vandland, men træls det først er efter I har været der!

Anmeld

27. februar 2012

trunte89

HeidiØ skriver:

Ja, der har jeg faktisk aldrig været ude, men det er sikkert det værd.. tror jeg er lidt sjov.

Njoooh, det ER altså også lidt tamt, men børn elsker det alligevel .. fedt der åbner et vandland, men træls det først er efter I har været der!

Ja, var derude der på lejereskole, og synes det var spændende nok

Ved du ca hvad priserne er i brændegårdshaven? Der står nemlig ikke noget på deres hjemmeside.

Anmeld

27. februar 2012

HeidiØ

trunte89 skriver:

Ja, var derude der på lejereskole, og synes det var spændende nok

Ved du ca hvad priserne er i brændegårdshaven? Der står nemlig ikke noget på deres hjemmeside.

Nej, det har jeg faktisk ingen idé om.. var der i 2006

Anmeld

27. februar 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Svaneke røgeriet

Ekkodalen.

(Har familie derover, så har set en masse)

Anmeld

27. februar 2012

trunte89

HeidiØ skriver:

Nej, det har jeg faktisk ingen idé om.. var der i 2006

OK

Anmeld

27. februar 2012

trunte89

Problembarnet skriver:

Svaneke røgeriet

Ekkodalen.

(Har familie derover, så har set en masse)

Ok, mange tak
Ved du om der er nogle gode vandland/svømmehaller? Og ved du, om der er noget historisk museum/ krigsmuseum?

Synes jeg har svært ved at finde nogle ordentlige sider med noget, og flere af dem kan jeg ikke komme ordentligt ind på fa min ipad.

Anmeld

27. februar 2012

Team Putte

trunte89 skriver:

Hej.

Rundkirker, hammerknuden, opalsøen og dueodde Den bornholmske natur er FANTASTISK og der er afmærkede vandreruter mange steder

Og Svaneke har masser af delikatesser som Svaneke ismejeri, Karamelleriet på havnen, Svaneke bryghus, chokoladeri og lakrids by Johan Bülow *Mums!!!* Charmerende købsstad hvor der sommeren igennem er hestevognskørsel så man hurtigt får et overblik over byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.