Pattegris grilles.. ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. februar 2012

mortilfreja

Lone Jakobsen skriver:

ja nok fra sjælland

men ideen er rigtig god, så tror jeg vil se om jeg kan finde en herovre der gør det. vi skal nemlig holde min mands 40 års fødselsdag til sommer.

Ja det er jo nemt for dem der holder det at de ik skal stå i køkkenet med alt muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

mortilfreja

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

Anmeld

7. marts 2012

DinNabo

Vi skal holde fest for ca 30-40 mennesker den 21 april. Kan man godt få helstegt pattegris der? Tænker mest i forhold til vejret.... Hvad gør man hvis det er dårligt vejr?

Mvh

Anja

Anmeld

13. marts 2012

mortilfreja

DinNabo skriver:

Vi skal holde fest for ca 30-40 mennesker den 21 april. Kan man godt få helstegt pattegris der? Tænker mest i forhold til vejret.... Hvad gør man hvis det er dårligt vejr?

Mvh

Anja

Hejsa.. Undskyld mit sene svar men har ikke fået nogen notifikation om at du har skrevet..

Man kan sagtens få helstegt pattegris i april  Og hvis vejret er dårligt så kan man jo sætte en lille pavillion op som han kan stå under..

Ingen problemer der

Er i interesseret??

Kram

Anmeld

13. marts 2012

DinNabo

mortilfreja skriver:

Hejsa.. Undskyld mit sene svar men har ikke fået nogen notifikation om at du har skrevet..

Man kan sagtens få helstegt pattegris i april  Og hvis vejret er dårligt så kan man jo sætte en lille pavillion op som han kan stå under..

Ingen problemer der

Er i interesseret??

Kram

Skriver lige en privatbesked

Anmeld

13. marts 2012

mortilfreja

DinNabo skriver:

Skriver lige en privatbesked

Helt i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.