så er det DH aften, jubiiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. marts 2009

ka li ja

det er ugens højdepunkt. ungerne er puttet og jeg er klar lige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

Kaufie

Vi springer først på i aften - kan man få en lyn-update - ellers er det nok svært at følge med??

Anmeld

25. marts 2009

Tynen

Så sidder jeg også klar!!
Det bliver så godt!

Er der forresten nogen der vil svare mig på hvad Lynette skrev til Porter der afslørede hende som hans "chat-veninde" sidste gang?

Anmeld

25. marts 2009

Mikkelmusen

Tynen skriver:

Så sidder jeg også klar!!
Det bliver så godt!

Er der forresten nogen der vil svare mig på hvad Lynette skrev til Porter der afslørede hende som hans "chat-veninde" sidste gang?

hun skrev en pæn afvisning og afsluttede beskeden med "Love Mom" og sendte den inden Tom nåede at sige noget.

Anmeld

25. marts 2009

Tynen

Mikkelmusen skriver:

hun skrev en pæn afvisning og afsluttede beskeden med "Love Mom" og sendte den inden Tom nåede at sige noget.

Arh! Den er ikk´ god!

Tak for updaten! Det har pint mig hele ugen

Anmeld

25. marts 2009

ka li ja

Kaufie skriver:

Vi springer først på i aften - kan man få en lyn-update - ellers er det nok svært at følge med??

fuck en update er svær! der er sket MEGET!
men fald ind. og spørg. jeg svarer gerne

god serie til alle

hilsen en ægte fan

Anmeld

25. marts 2009

linemus

Ja, det er totalt yndlingsaften. Især når manden er på job. Jeg kan vist ikke nå at rydde op i køkkenet inden... det må vente til senere så. Men kan da nå at hente min cola light og noget frugt

Anmeld

25. marts 2009

linemus

Kaufie skriver:

Den er godt nok rimeligt omfattende... Der er dælme sket en hel del. Har du aldrig set det?

Anmeld

25. marts 2009

linemus

linemus skriver:

Ja, det er totalt yndlingsaften. Især når manden er på job. Jeg kan vist ikke nå at rydde op i køkkenet inden... det må vente til senere så. Men kan da nå at hente min cola light og noget frugt

Kald lige, når det starter

Anmeld

25. marts 2009

Astrid P

Er jeg den eneste der virkelig ikke kan se noget som helst hverken sjovt eller underholdende i den serie? De få gange jeg er kommet til at slå over på det, ender jeg med at slå væk igen meget hurtigt fordi jeg simpelthen bliver så irriteret over hvor plat det er...

Er jeg helt unormal, eller har jeg bare ikke givet det en chance?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.