test positiv omkring uge 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvad fandt lægen så ud af?

han sagde at jeg var max. 6-8 uger henne...

så kan bare mærke boblerne ekstremt tidligt denne gang

men nu tog han en blodprøve som jeg får svar på, på torsdag...

og så tager kæresten og jeg en snak om det hele igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Fru Christensen

Jeg vælger nu at sige TILLYKKE til dig alligevel, selvom du har lidt uoverensstemmelser med din kæreste. Som du selv siger er abort jo udelukket. Men jeg håber i finder ud af det hele

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Fru Christensen skriver:

Jeg vælger nu at sige TILLYKKE til dig alligevel, selvom du har lidt uoverensstemmelser med din kæreste. Som du selv siger er abort jo udelukket. Men jeg håber i finder ud af det hele

tak for det alligevel

men det er ikke helt udelukket med abort, da jeg godt kan se det fra hans side af... (problemet er bare at han ikke kan se det fra min side af)

men nu får vi svar på blodprøver på torsdag, og så tager vi snakken op igen....

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

En lille opdatering :

jeg fik allerede svar på blodprøver og klamydia test igår...

ifølge blodprøven og hans beregninger er jeg ca. 7-8 uger henne. (men kan selvfølgelig først siges mere præcist til scanning)

nå, men kæresten og jeg har taget en laaaaaaaaaaaang snak omkring hvad vi skulle gøre med den lille i maven, og os, da vi endnu ikke bor sammen. (vi har holdt en lille pause, da vi gik igang med hus)

men vi har så besluttet at inden for de næste par måneder når huset er nogenlunde færdig (vi prioterer bad, soveværelser, køkken og stue), så flytter jeg og min datter derop.... og så beholder vi den lille i maven...

vores store udfordring bliver hans meget krævende og sure forældre... men dem tager vi også bare med

hvis nogle har en fornemmelse af hvem jeg er, så shhhhh han skal lige smide bomben for dem før der skal fortælles noget til nogen...!!

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

En lille opdatering :

jeg fik allerede svar på blodprøver og klamydia test igår...

ifølge blodprøven og hans beregninger er jeg ca. 7-8 uger henne. (men kan selvfølgelig først siges mere præcist til scanning)

nå, men kæresten og jeg har taget en laaaaaaaaaaaang snak omkring hvad vi skulle gøre med den lille i maven, og os, da vi endnu ikke bor sammen. (vi har holdt en lille pause, da vi gik igang med hus)

men vi har så besluttet at inden for de næste par måneder når huset er nogenlunde færdig (vi prioterer bad, soveværelser, køkken og stue), så flytter jeg og min datter derop.... og så beholder vi den lille i maven...

vores store udfordring bliver hans meget krævende og sure forældre... men dem tager vi også bare med

hvis nogle har en fornemmelse af hvem jeg er, så shhhhh han skal lige smide bomben for dem før der skal fortælles noget til nogen...!!

hvor dejligt, mange gange tillykke

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvor dejligt, mange gange tillykke

taaaak...

nu kan jeg endelig mærke det glade sus i maven over at nogen skriver tillykke...

håber han ender med at glæde sig lige så meget som mig, og ikke hans forældre får ødelagt for meget glæde for os...!!

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

taaaak...

nu kan jeg endelig mærke det glade sus i maven over at nogen skriver tillykke...

håber han ender med at glæde sig lige så meget som mig, og ikke hans forældre får ødelagt for meget glæde for os...!!

hehe hvor godt

han kommer helt sikkert til at være  lige så glad for det som dig - og så krydser vi fingre for at hans forældre ikke ødelægger det

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hehe hvor godt

han kommer helt sikkert til at være  lige så glad for det som dig - og så krydser vi fingre for at hans forældre ikke ødelægger det

ja, det tror jeg nu også at han gør

ja, krydser også fingre for at det går godt...

Anmeld

1. marts 2012

Princesspigen

de sender dig sikkert til en termins scanning

Anmeld

1. marts 2012

Mumto3

Det lyder som en hård tid I går i møde, men det lyder da også helt perfekt, med et hus I skal flytte sammen i og så en lille baby

Kæmpe tillykke med graviditet og jeres fælles fremtid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.