test positiv omkring uge 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.322 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Anonym trådstarter

hej alle...

skriver lige som anonym da det er en emne der endnu ikke kommer alle ved der kender mig da de nærmeste ingenting ved endnu...

meeen nu til mit spørgsmål... da jeg testede positivt med min datter for nu 3 år siden var det i uge 10...

og nu er jeg kommet i lykkelige omstændigheder igen... testede positivt i fredag....  testede for 3 uger siden (og ved det ikke er efter der, fordi jeg ikke har været sammen med kæresten) altså er jeg ihvertfald så langt henne...

men men men.... jeg kan mærke bobler, og noget der skubber derinde... andre der har prøvet at der er gået så lang tid før de kan teste positivt.. og er det, det der er sket for mig igen?? er jeg langt henne??

og min store problem er at jeg ikke har god hukommelse efter en blodprop i hovedet... så kan simpelthen ikke huske om jeg har haft min mens i jan. og dec. hvordan kan jeg forklare lægen det?? og hvordan kan vi så udregne det??  skal jeg så sendes til scanning hurtigt eller hvordan??

undskyld det blev langt, og tak fordi i ville læse med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

hej alle...

skriver lige som anonym da det er en emne der endnu ikke kommer alle ved der kender mig da de nærmeste ingenting ved endnu...

meeen nu til mit spørgsmål... da jeg testede positivt med min datter for nu 3 år siden var det i uge 10...

og nu er jeg kommet i lykkelige omstændigheder igen... testede positivt i fredag....  testede for 3 uger siden (og ved det ikke er efter der, fordi jeg ikke har været sammen med kæresten) altså er jeg ihvertfald så langt henne...

men men men.... jeg kan mærke bobler, og noget der skubber derinde... andre der har prøvet at der er gået så lang tid før de kan teste positivt.. og er det, det der er sket for mig igen?? er jeg langt henne??

og min store problem er at jeg ikke har god hukommelse efter en blodprop i hovedet... så kan simpelthen ikke huske om jeg har haft min mens i jan. og dec. hvordan kan jeg forklare lægen det?? og hvordan kan vi så udregne det??  skal jeg så sendes til scanning hurtigt eller hvordan??

undskyld det blev langt, og tak fordi i ville læse med...

Stort tillykke med den lille bebs i maven :-)

Jeg ville ringe til lægen i morgen, forklare ham/hende det og så er jeg ret sikker på at du bliver sendt til scanning hurtigst muligt :-)

Anmeld

26. februar 2012

Guldimaven

Jeg vil mene, at de nok sender dig til en scanning for at finde ud af hvor langt du er henne.. 

Jeg kendte selv først til min graviditet i uge 20, og der kom jeg forholdsvis hurtigt afsted til scanning.. 

men ring og forklar lægen din situation. og tillykke. 

Anmeld

26. februar 2012

Muffinmus

jeg havde masser af bobler og skubben...men det var ikke baby derinde, bare almindeligt skubben at tarme osv der flytter rundt. Det kom ret tidligt andne gang og endnu tidligere 3 gang.

Så det kan altså sagtens være helt normalt og ikke baby, men få hellere en scanning.

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Stort tillykke med den lille bebs i maven :-)

Jeg ville ringe til lægen i morgen, forklare ham/hende det og så er jeg ret sikker på at du bliver sendt til scanning hurtigst muligt :-)

tak skal du have...

men ved ikke om jeg skal glæde mig eller hvad.. for kæresten virker ikke så glad over det.... og vi bor heller ikke sammen..

så nu sætter vi os ned og laver en plan her i aften om hvad vi gør, og så ringer jeg til læge imorgen  

og kan under ingen omstændigheder få mig selv til at gå hen og få en abort... øv, ikke så heldig en situation...

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Guldimaven skriver:

Jeg vil mene, at de nok sender dig til en scanning for at finde ud af hvor langt du er henne.. 

Jeg kendte selv først til min graviditet i uge 20, og der kom jeg forholdsvis hurtigt afsted til scanning.. 

men ring og forklar lægen din situation. og tillykke. 

jeg synes bare det er vildt mærkeligt at jeg først kan teste positiv efter uge 10 hvis det er tilfældet som med min datter...!! 

men der er ikke andet for at jeg tager en snak med lægen imorgen

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

jeg havde masser af bobler og skubben...men det var ikke baby derinde, bare almindeligt skubben at tarme osv der flytter rundt. Det kom ret tidligt andne gang og endnu tidligere 3 gang.

Så det kan altså sagtens være helt normalt og ikke baby, men få hellere en scanning.

ja, håber lidt på en måde du har ret  

men er slet ikke i tvivl om at der ihvertfald er en baby... maven er vokset lidt, og ingen skal overhovedet tænke på at kigge på mine bryster

Anmeld

26. februar 2012

JH12

Stort Tillykke med Graviditeten

Jeg er dog "kun" første gangs gravid, men jeg mærkede først de der "bobler" i uge +18..

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægen i morgen og forklare hvordan landet ligger, også vil han nok sende dig videre til scanning så man kan finde ud af hvor langt du er henne..

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Stort Tillykke med Graviditeten

Jeg er dog "kun" første gangs gravid, men jeg mærkede først de der "bobler" i uge +18..

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægen i morgen og forklare hvordan landet ligger, også vil han nok sende dig videre til scanning så man kan finde ud af hvor langt du er henne..

da jeg ventede min datter kunne jeg mærke boblerne i uge 11 så det var også hurtigt...

men skal til læge her 14.30... så må vi se hvad han siger til det....

tak fordi du skriver tillykke... men dette er med blandede følelser da kæresten ikke synes det er det rette tidspunkt...

så der har været en smule diskution, for jeg mener at hvis man kan sige A skal man også tage imod B....

Anmeld

27. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

da jeg ventede min datter kunne jeg mærke boblerne i uge 11 så det var også hurtigt...

men skal til læge her 14.30... så må vi se hvad han siger til det....

tak fordi du skriver tillykke... men dette er med blandede følelser da kæresten ikke synes det er det rette tidspunkt...

så der har været en smule diskution, for jeg mener at hvis man kan sige A skal man også tage imod B....

hvad fandt lægen så ud af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.