Hvordan står det til??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Er du alenemor? Det er gået min næse forbi. Håber du klarer det. Det lyder det jo til.  Håber snart du bliver frisk igen.

Her går det sådan lidt op og ned. Felix er en lækker lille sag og er forholdsvis nem og godt tilpas, på nær når han skal spise eller har spist. Han er flaskebarn og har en del problemer med maven. Det er svært at bøvse ordentlig færdig og prutterne og tarmbevægelserne gør ondt. Det gør rigtig ondt på moderen at sønnen ikke har det så godt med maven. Det er dog blevet væsentlig bedre, så vi ser frem til at det helt forsvinder. Jeg kan ikke rigtig få mig selv til at tage ned i byen og shoppe, da jeg slet ikke kan overskue en skrigende Felix dernede, så er der ret langt hjem med bybussen! Han sover en stræk om natten på 6-7 timer og spiser så, og snupper som regel 2 timer mere inden vi står helt op. Det er vi godt tilfredse med. Vi har ingen ordentlig rytme, det afhænger helt af søvnbehovet den pågældende dag.

Jeg er startet i mødregruppe og det ser ud til at det bliver en god gruppe. Vi mødes en gang i ugen og er 6 mødre med 4 piger og to drenge.

Håber alt vel hos jer.

KH Malene

Yeaps jeg er alene mor - det var ikke 100% planen daVi prøvede i 6 mdr på at blive gravide men kunne ikke mere efter jeg havde født nok var nok og jeh er lykkeligere end jeg har været meget meget meget længe er du endnu ikke kommet ud og shoppe?? jeg frygtede det som du men sjovt nok sover han ufattelig godt når man shopper undtagen den ene gang hvor han var snot hysterisk også måtte vi jo bare tage hjem og hvor lyder det dog dejligt med din mødregruppe sådan er det desværre ikke helt her:/ men ja sådan er det jo bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Jeg har ikke lige overskuddet til at opdatere en hel masse, men Mikkel har det godt. Vi er dog stadig indlagt... 12 uger i dag..

Han har været meget dehydreret men har fået ekstra væske de to sidste dage så nu ligner han en rigtig baby og ikke en afpillet fugleunge (se foto)

Hvor store er jeres unger nu?

Sikke dog en kæmpe forskel han er jo så super sød håber virkelig at I snart er 100% i bedring

Anmeld

4. marts 2012

Carl-Emil's mor

Sofiedk skriver:

Det er jo efterhånden lidt længe siden jeg har været aktiv herinde, men jeg vil da gerne komme med en kort update (har en bassetrold der gerne vil have noget mad snart )

Vi er endelig kommet hjem til Spanien og nyder det heeeelt vildt. Bare lige for at smide salt i såret er der i dag 24-25 grader og sol fra en skyfri himmel. Jeg nyder at være mor helt vildt, dog savner jeg søvn en smule, men det bliver hurtigt opvejet at de skønne smil og grin lille M kommer med for tiden. Han elsker bare at ligge og kigge på ting, grine, smile, pludre og er generelt en dejlig skøn nem baby.

Vi har dog haft vores problemer med amingen. Troede han ikke fik nok mælk og begyndte derfor at supplere op med mme, hvilket betød jeg producerede endnu mindre og så kørte den ellers. Så nu er jeg igang med at kæmpe for at få amningen tilbage på rette spor. Det betyder meget lidt søvn, men så længe baby er glad er mor glad og manden støtter heldigvis op omkring det.

Er dejligt at høre det går godt for alle jer andre også, måske vi skulle have en billede runde med vores små vidundere?

Knus

Hvor I Spanien er det I bor?? og hvor skønt I er kommet hjem glæder mig selv til at komme ned til familien dernede til foråret og Just so you know den dag du skrev havde jeg 12 grader og skyfri himmel heheh meeeen ville hellere have din varm hvordan prøver du at få produktionen op?? Min gik nemlig også ned og blev sat til at bruge ammemaskine - super effektivt men det lyder alt i alt til at I har det fantastisk og jo synes en billedrunde lyder som en super ide

Anmeld

9. marts 2012

Malene76

Carl-Emil's mor skriver:

Yeaps jeg er alene mor - det var ikke 100% planen daVi prøvede i 6 mdr på at blive gravide men kunne ikke mere efter jeg havde født nok var nok og jeh er lykkeligere end jeg har været meget meget meget længe er du endnu ikke kommet ud og shoppe?? jeg frygtede det som du men sjovt nok sover han ufattelig godt når man shopper undtagen den ene gang hvor han var snot hysterisk også måtte vi jo bare tage hjem og hvor lyder det dog dejligt med din mødregruppe sådan er det desværre ikke helt her:/ men ja sådan er det jo bare

Det er jeg ked af at høre, men når du nu er lykkelig, så er det jo faktisk måske den bedste løsning, selvom det ikke var udgangspunktet.

Jeg har faktisk i dag været med bybussen nede og handle lidt i byen. Det var SÅ fedt og han sov fra det hele. Jeg var der kun en times tid, men det var en succes og det var det jeg satsede på. Han har bare fået det så meget bedre efter han har fået to gange kranio sekral massage. Det har virkelig gjort underværker.  Jeg udfordre mig selv lige så langsom og det går jo op for mig at bassen (og hans mor) godt kan klare det.

KH malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.