Sofiedk skriver:
Det er jo efterhånden lidt længe siden jeg har været aktiv herinde, men jeg vil da gerne komme med en kort update (har en bassetrold der gerne vil have noget mad snart
)
Vi er endelig kommet hjem til Spanien og nyder det heeeelt vildt. Bare lige for at smide salt i såret er der i dag 24-25 grader og sol fra en skyfri himmel. Jeg nyder at være mor helt vildt, dog savner jeg søvn en smule, men det bliver hurtigt opvejet at de skønne smil og grin lille M kommer med for tiden. Han elsker bare at ligge og kigge på ting, grine, smile, pludre og er generelt en dejlig skøn nem baby.
Vi har dog haft vores problemer med amingen. Troede han ikke fik nok mælk og begyndte derfor at supplere op med mme, hvilket betød jeg producerede endnu mindre og så kørte den ellers. Så nu er jeg igang med at kæmpe for at få amningen tilbage på rette spor. Det betyder meget lidt søvn, men så længe baby er glad er mor glad og manden støtter heldigvis op omkring det.
Er dejligt at høre det går godt for alle jer andre også, måske vi skulle have en billede runde med vores små vidundere? 
Knus
Hvor I Spanien er det I bor??

og hvor skønt I er kommet hjem

glæder mig selv til at komme ned til familien dernede til foråret

og Just so you know den dag du skrev havde jeg 12 grader og skyfri himmel

heheh meeeen ville hellere have din varm

hvordan prøver du at få produktionen op?? Min gik nemlig også ned og blev sat til at bruge ammemaskine - super effektivt

men det lyder alt i alt til at I har det fantastisk

og jo synes en billedrunde lyder som en super ide
Anmeld