-Sigrid- skriver:
Hej søde, det lyder til at det går godt, og skønt at du ikke skal knokle med bassens far 
Herhjemme er hverdagen så meget oppe og køre som den kan med en baby - for hun er sgu langt ude over ligge-på-ryggen-og-kun-sove-og-spise-stadiet - hvis hun nogensinde har været der
Vi er igang med andet tigerspring, men jeg syntes godt nok den her er noget nemmere, hun er meget pyller men ikke total hysterisk ligesom sidst - gudskelov!
Amning kunne ikke køre bedre, især om natten hvor jeg bare ligger hende til og vi så falder i søvn sammen 
Når hun så vågner op får hun en bab stykket i munden, og når hun er mæt ligger vi og leger inde i sengen... Legen går ud på at mor skære grimasser og Nethe prøver at efterligne eller griner af dem 
En anden leg vi leger går ud på at stå på mors mave og selv holde sig oppe og mor er der kun som en hjælp til ballance for den unge dame gider ikke have hjælp - kan man komme i selvstændighedsalderen allerede som 6 uger gammel? 

Nå ja, og så når man er en stor pige på lige knap 6 uger gider man heller ikke bare at ligge og kigge, så vil man side lænet op af mor og kigge ud i rummet... Og hoppes!
Hun er en lille opmærksom en som kun gider at sove når vi andre gør det, for ellers kunne hun jo gå glip af noget, så mor skal ligge ved hende, og så er det ikke afslappende at gå tur med barnevogn, men et spændende eventyr!
Hendes far er helt fantastisk, meget bedre end jeg overhoved havde håbet på og at få Agnethe har styrket vores forhold så helt utrolig meget.
Jeg knus-elsker at være mor, og især til min fine lille blå-næsede Nethe 
Ååååååååh jeg kan af juridiske grunde ikke udtale mig om relationen til ham men ja så kan du jo tænke tankerne selv når jeg skriver sådan

det lyser helt fantastisk med din "lille" lækre pige

er utrolig så meget personlighed de allerede kan have ikk??

Carl-Emil er SLET ikke sove barn om dagen heller, 3 kvarter også er vi igang med at tale igen, han taler mosler på maven, triller fra mave til ryg , ryg til side, leger med aktivitets tæppe i en uendelighed ( han har de sidste dage spist meget mindre ) for han skal bare tale HeLE tiden.. At ligge på mors mave og selv holde nakken og tale er DeT bedste

... Håber du snart laver en billed tråd af hende

de jo lige gamle så synes det er ekstra spændende at følge hende

forresten til alle andre så tænker jeg omVi skal rykke sammen på facebook da de fleste af os nok bruger det mere