Nogle gravide i hundige/greve området ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

jeg er heller ikke sikker med den undersøgelse jeg skal til om de laver noget gynogologisk på mig, men ved de tager blodprøver.. for i samme omgang skal jeg ha tjækket for den virus som er i kattebakker..

Jeg fik taget en blodprøve :-P det var ikke spor sjovt, min hånd er blevet blå haha.. Men det skal nok gå! krydser fingre for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Moar2012

Princesspigen skriver:

hejsa..

jeg er en pige på 22 år.. bor i hundige i en lille lejlighed og grundet kommende flytning er min kæreste og far til mit kommende barn det meste af tiden i jægerspirs i huset..

da min familie og venner ikke skal vide det før jeg er nået over de 12 uger, føler jeg mig måske lidt alene i verden.. er det selvfølgelig ikke..

men tanken var lidt om der måske var nogle i samme område, gerne på min egen alder eller der omkring, både førstegangs gravide og andre, som måske ville mødes, hygge lidt, snakke.. sådan blive lide veninder.. måske enda nogle som har lige så "langt/kort" henne som mig selv ? er i 7 uge..

selv om jeg flytter til jægerspris på et tidspunkt kommer jeg jævnligt til hundige grundet familie og kan derfor stadig holde kontakten frem over

det behøver ikke lige være i hundige eller greve men gerne noget der ikke er alt for langt væk..

håber at høre fra nogle  knus sara

Hey

Jeg er godt nok lidt ældre er 25 år og 2. Gangs gravid.. Er i dag 8+5 henne.. Jeg bor i ishøj med min mand og min datter på 2 år.. Jeg er klar på at mødes kunne være rigtig hyggeligt..

Hedder forresten Line

Anmeld

26. februar 2012

Moar2012

Ønskebarnet12 skriver:

Hej

Jeg synes det super komisk, at vi bor tæt på og vi er nærmest lige langt henne, jeg bor i Ishøj, og hedder nøjagtig det samme som du gør :-P Jeg er så snart 9 uger henne.. 

Hey

Kan se du er fra ishøj :-) det er jeg også er 25 og 8+5 uger henne.. Hvor i ishøj bor du kunne være hyggeligt at mødes:-)

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg fik taget en blodprøve :-P det var ikke spor sjovt, min hånd er blevet blå haha.. Men det skal nok gå! krydser fingre for dig

tak skal du have.. er heller ikke glad for nåle, og de plejer at sku stikke en 2-5 gange før de rammer blodråene på mig

så glæder mig bestemt ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.