Nogle gravide i hundige/greve området ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Princesspigen

hejsa..

jeg er en pige på 22 år.. bor i hundige i en lille lejlighed og grundet kommende flytning er min kæreste og far til mit kommende barn det meste af tiden i jægerspirs i huset..

da min familie og venner ikke skal vide det før jeg er nået over de 12 uger, føler jeg mig måske lidt alene i verden.. er det selvfølgelig ikke..

men tanken var lidt om der måske var nogle i samme område, gerne på min egen alder eller der omkring, både førstegangs gravide og andre, som måske ville mødes, hygge lidt, snakke.. sådan blive lide veninder.. måske enda nogle som har lige så "langt/kort" henne som mig selv ? er i 7 uge..

selv om jeg flytter til jægerspris på et tidspunkt kommer jeg jævnligt til hundige grundet familie og kan derfor stadig holde kontakten frem over

det behøver ikke lige være i hundige eller greve men gerne noget der ikke er alt for langt væk..

håber at høre fra nogle  knus sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Ønskebarnet12

Hej

Jeg synes det super komisk, at vi bor tæt på og vi er nærmest lige langt henne, jeg bor i Ishøj, og hedder nøjagtig det samme som du gør :-P Jeg er så snart 9 uger henne.. 

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

jamen hej sara.. lyder som om du er med på min ide  

ku du ha lyst til at mødes en dag og hygge lidt ?

Anmeld

26. februar 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

jamen hej sara.. lyder som om du er med på min ide  

ku du ha lyst til at mødes en dag og hygge lidt ?

Jeg ville gerne mødes, men ville nu gerne først til en scanning for at være sikker på barnet er der og har det godt der efter hvorfor ikke, sagtens!

Anmeld

26. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg bor i Ballerup men er hverken gravid eller har nogen børn i heller ikke planer om det 

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg ville gerne mødes, men ville nu gerne først til en scanning for at være sikker på barnet er der og har det godt der efter hvorfor ikke, sagtens!

min ide var lidt at man ku mødes og snakke om de evt bekymringer man går med, ved ihværtifal jeg som førstegangs gravid der dårligt spiser grundet kvalme føler mig lidt ensom og bekymret og derfor godt ku bruge en eller flere at snakke med

Anmeld

26. februar 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

min ide var lidt at man ku mødes og snakke om de evt bekymringer man går med, ved ihværtifal jeg som førstegangs gravid der dårligt spiser grundet kvalme føler mig lidt ensom og bekymret og derfor godt ku bruge en eller flere at snakke med

Vi kan sagtens skrive her, jeg vil da gøre mit bedste og prøve at støtte dig, jeg er selv første gangs gravid, og jeg havde ingen anelse om graviditet andet end man føder barnet efter 9 måneder, men efter jeg har oprettet mig herinde, har gjort at jeg ved en del mere, og synes faktisk det er en tryghed og at det hjælper mig en del med alle de spørgsmål jeg gå rundt og har i mit hoved 

Har du været hos lægen? 

Jeg er forresten 21 år =)

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Vi kan sagtens skrive her, jeg vil da gøre mit bedste og prøve at støtte dig, jeg er selv første gangs gravid, og jeg havde ingen anelse om graviditet andet end man føder barnet efter 9 måneder, men efter jeg har oprettet mig herinde, har gjort at jeg ved en del mere, og synes faktisk det er en tryghed og at det hjælper mig en del med alle de spørgsmål jeg gå rundt og har i mit hoved 

Har du været hos lægen? 

Jeg er forresten 21 år =)

jeg var til lægen i anden anledning og fik så taget en test som klart var positiv..

men skal først til den rigtige undersøgelse i 9 uge.. sydes det er lidt langtid at gå her og vente..

så der er ingen følge journal eller noget endnu

Anmeld

26. februar 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

jeg var til lægen i anden anledning og fik så taget en test som klart var positiv..

men skal først til den rigtige undersøgelse i 9 uge.. sydes det er lidt langtid at gå her og vente..

så der er ingen følge journal eller noget endnu

Jeg fik hellere ikke nogle rigtig undersøgelse, det var ret nervepinende da jeg gik rundt og havde hovedpine og ville så gerne starte min vandrejournal.. Var inde hos lægen i sidste uge, og fik så startet den, hun tog så kun en blodprøve og stillede en del spørgsmål og mig og mit forhold til min kæreste.. Ellers ikke andet, så begyndte hun vandrejournal og sagde jeg selv sku gå ind og bestille en tid til nakkefoldscanningen og fik først en tid d.26 marts.. hvilke er ret langt tid endnu, så blev lidt skuffet over hun ikke sendte mig til en gynækolog undersøgelse, for så ville jeg jo vide om mit barn har det godt eller ej

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg fik hellere ikke nogle rigtig undersøgelse, det var ret nervepinende da jeg gik rundt og havde hovedpine og ville så gerne starte min vandrejournal.. Var inde hos lægen i sidste uge, og fik så startet den, hun tog så kun en blodprøve og stillede en del spørgsmål og mig og mit forhold til min kæreste.. Ellers ikke andet, så begyndte hun vandrejournal og sagde jeg selv sku gå ind og bestille en tid til nakkefoldscanningen og fik først en tid d.26 marts.. hvilke er ret langt tid endnu, så blev lidt skuffet over hun ikke sendte mig til en gynækolog undersøgelse, for så ville jeg jo vide om mit barn har det godt eller ej

jeg er heller ikke sikker med den undersøgelse jeg skal til om de laver noget gynogologisk på mig, men ved de tager blodprøver.. for i samme omgang skal jeg ha tjækket for den virus som er i kattebakker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.