Nogen kommende enlige mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

LilleLene

bettinaLundstrøm skriver:

Tak for opbagningen

jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at fjerne det, det kan jeg bare ikke!!

det forstår jeg godt

Du får også langt flere glæder ved et barn, end en abort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

bettinaLundstrøm

LilleLene skriver:

det forstår jeg godt

Du får også langt flere glæder ved et barn, end en abort

Nemlig

Anmeld

27. februar 2012

Monski

bettinaLundstrøm skriver:

Heej jeg står i den situration at jeg er gravid og vil enlig gerne beholde barnet, men min kæreste vil ikke have det, så han har sagt at hvis jeg beholder det kan jeg lige nødagtigt finde mig et andet sted at bo!

så ville bare høre om der var nogen her inde som måske også skal være alene om denne kæmpe oplevelse at skulle være mor

Fik også præcis samme "valg" af min søns far, men jeg var helt sikker på hvad jeg ville og jeg fortryder ikke et eneste sekund at jeg fik min dejlige søn som nu er to. 
Jeg var alene om det fra, starten af min graviditet og til min søn var 1½ år, og det er altså ikke så hårdt som mange siger.

Anmeld

27. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Tillykke med graviditeten.

Selvfølgelig kan du klare den. Det skal nok gå fint.

Tror allligevel mange af de ikke-enlige i praksis er alene om det meste OG skal passe en mand samtidig.

Det som faktisk er hårdest ved, at være enlig er, at man mangler en, der bliver lige så begejstret som en selv, når den lille smiler, siger nye ord osv.

Jeg har altid været alene med min søn (bortset fra de første 2 uger) og jeg syntes det var lidt ensomt, at være på barsel, så sørg for at få dig en god mødregruppe.

Anmeld

27. februar 2012

Camulla

LilleLene skriver:

Glæder mig at du beholder den lille spire

Bare vær optimistisk, og stol på at du kan klare det

Vi kvinder kan mere end vi lige går og regner med, når det har med et lille barn at gøre

Anmeld

27. februar 2012

JH12

Tillykke med den lille spir i maven..

Og du skal helt sikkert nok klare det, også selvom du bliver alene om det . Og jeg synes det er fedt du vælger at beholde det lige meget hvad kæresten siger!Jeg havde taget samme valg - hvis det var mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.