Nogen kommende enlige mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

bettinaLundstrøm

Heej jeg står i den situration at jeg er gravid og vil enlig gerne beholde barnet, men min kæreste vil ikke have det, så han har sagt at hvis jeg beholder det kan jeg lige nødagtigt finde mig et andet sted at bo!

så ville bare høre om der var nogen her inde som måske også skal være alene om denne kæmpe oplevelse at skulle være mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

jeanne-skat

den besked fik jeg også fra min kæreste engang jeg var gravid, så fik en abort og fortryder det rigtig meget. tænkte på det hver dag. og havde rigtig mange problemer med at blive gravid bagefter..

du skal følge dit hjerte det er så nemt at sige for de mænd at man bare skal få det fjernet. det jo ikke dem der skal igemmen det...

Anmeld

26. februar 2012

bettinaLundstrøm

jeanne-skat skriver:

den besked fik jeg også fra min kæreste engang jeg var gravid, så fik en abort og fortryder det rigtig meget. tænkte på det hver dag. og havde rigtig mange problemer med at blive gravid bagefter..

du skal følge dit hjerte det er så nemt at sige for de mænd at man bare skal få det fjernet. det jo ikke dem der skal igemmen det...

Det er nemlig det jeg tænker

så jeg bliver nok bare enlig med den, men er kun i 5 uge så der kan nå at ske meget endnu, men håber den bliver der inde

Anmeld

26. februar 2012

Ditte-3

vil lige sige det er ikke så forfærlig at være alene som mange gør det til var selv alene mor da jeg vented nr to, og syntes ik det var så hårdt som jeg frygted og du har ik en mand der også krever opmærksomhed og oprydning efter ham osv og du kan give dit baren alt dit kærlighed og tid sss

kram en tidliger enlig mor s

Anmeld

26. februar 2012

bettinaLundstrøm

Ditte-3 skriver:

vil lige sige det er ikke så forfærlig at være alene som mange gør det til var selv alene mor da jeg vented nr to, og syntes ik det var så hårdt som jeg frygted og du har ik en mand der også krever opmærksomhed og oprydning efter ham osv og du kan give dit baren alt dit kærlighed og tid sss

kram en tidliger enlig mor s

Taak for svar

er bare så bange for ikke at kunne klare det, er kun på su lige pt, og er godt nok medlem af en a-kasse men det giver jo ikke meget med en i forvejen optjent sats ud fra su.

Anmeld

26. februar 2012

Ønskebarnet12

Du skal nok klare det Tillykke med graviditeten, og jeg håber sku det bedste for dig og din lille babse! 

Du skal overhovedet ikke være ked af at din kæreste ikke er sammen med dig, hvis han ikke vil have barnet så det ham der er noget galt med, ikke dig For hvem kan sige nej til et englebarn 

Anmeld

26. februar 2012

Ditte-3

bettinaLundstrøm skriver:

Taak for svar

er bare så bange for ikke at kunne klare det, er kun på su lige pt, og er godt nok medlem af en a-kasse men det giver jo ikke meget med en i forvejen optjent sats ud fra su.

du skal ik være bange for ik at klare det for det første får du en masse økonomisk hjelp som enlig og for det andet når først du sider med den lille i dine arme ved du bare det her skal i to nok klare sss

Anmeld

26. februar 2012

bettinaLundstrøm

Ditte-3 skriver:

du skal ik være bange for ik at klare det for det første får du en masse økonomisk hjelp som enlig og for det andet når først du sider med den lille i dine arme ved du bare det her skal i to nok klare sss

Mange taak

Anmeld

26. februar 2012

LilleLene

bettinaLundstrøm skriver:

Heej jeg står i den situration at jeg er gravid og vil enlig gerne beholde barnet, men min kæreste vil ikke have det, så han har sagt at hvis jeg beholder det kan jeg lige nødagtigt finde mig et andet sted at bo!

så ville bare høre om der var nogen her inde som måske også skal være alene om denne kæmpe oplevelse at skulle være mor

Glæder mig at du beholder den lille spire

Bare vær optimistisk, og stol på at du kan klare det

Vi kvinder kan mere end vi lige går og regner med, når det har med et lille barn at gøre

Anmeld

26. februar 2012

bettinaLundstrøm

LilleLene skriver:

Glæder mig at du beholder den lille spire

Bare vær optimistisk, og stol på at du kan klare det

Vi kvinder kan mere end vi lige går og regner med, når det har med et lille barn at gøre

Tak for opbagningen

jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at fjerne det, det kan jeg bare ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.