er min ÆL positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

norg

jeg har ondt i maven - føles lidt som en mild form for mens - men jeg skal først have mens om 2 uger. Derfor kan det jo sagtens være ÆL.

Jeg har prøvet at blive gravid i 7 mdr og i sidste cyklus begyndte jeg at teste for ÆL.. Der kom ingen positiv test og heller ikke en positiv graviditetstest. Jeg havde en mærkelig cyklus i sidste måned, da jeg i cyklusen før var gået 8 dage over tid - så jeg testede først for ÆL på 15. dagen sidste gang.. så det kan sagtens være, at jeg testede for sent.

Denne måned har jeg testet hver eneste dag - bare for at være på den sikre side. Vil finde ud af om jeg overhovedet får æggeløsning. I dag er jeg på 15. dagen og har lige testet. Jeg har som sagt ondt i maven under venusbjerget. Men synes ikke teststregen er ligeså tydelig som kontrolstregen..

Bør  jeg virkeligheden bare lytte til sin krop? 

testen på billedet er den sidste test jeg har taget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

L-Mortil3

Jeg synes ikke heeeelt de er lige tydelige, hvilken en af stregerne er control stregen? Hvis det er den til højre, vil jeg sige at den ikke HELT r possitiv endnu, er det den til venstre, vil jeg klart sige possitiv.

Anmeld

29. februar 2012

norg

det er teststregen, der ikke er helt så tydelig..

Det mærkelige er bare, at jeg tog en test igen dagen efter, da jeg tænkte at nu måtte det være opover .. der var teststregen mindre tydelig.. og den bliver mindre og mindre tydelig.

Virker en ÆL test altid? for så tror jeg ikke at jeg får ÆL?

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

jeg synes nu de ser ret ens ud stregerne

Anmeld

29. februar 2012

smlmea

Den er negativ,da det ikke er HELE teststregen der er lige så tydlig som kontrolstregen.

Det er helt normalt den svinger i styrke,end til den endelig bliver positiv.

Ja jeg mener at ÆL test altid virker,hvis man tager dem korrekt,og ikke kun 1 gang om dagen,og man ikke starter for sent.

Anmeld

29. februar 2012

NNL

Siger som de andre: tæt på men ikke helt...

Du skal være opmærksom på at den for nogle kun er helt tydeligt positiv i nogle få timer i løbet af en cyklus. Det er aldrig lykkedes mig at få den knald-positiv. Men har kunne se et mønster i at den bliver tydeligere og tydeligere, og derefter svagere igen. Så den må have været helt positiv derimellem, siger jeg til mig selv Jeg kan ligesom dig mærke det i underlivet et par dage op til ægløsning...

Og et sidste råd: efter vi havde prøvet i 10 mdr, besluttede vi os for at vente til hver anden eller tredje dag (også omkring ÆL) - og den måned blev jeg gravid. Større "svømmere" var åbenbart vejen frem for os

Anmeld

29. februar 2012

norg

NNL skriver:

Siger som de andre: tæt på men ikke helt...

Du skal være opmærksom på at den for nogle kun er helt tydeligt positiv i nogle få timer i løbet af en cyklus. Det er aldrig lykkedes mig at få den knald-positiv. Men har kunne se et mønster i at den bliver tydeligere og tydeligere, og derefter svagere igen. Så den må have været helt positiv derimellem, siger jeg til mig selv Jeg kan ligesom dig mærke det i underlivet et par dage op til ægløsning...

Og et sidste råd: efter vi havde prøvet i 10 mdr, besluttede vi os for at vente til hver anden eller tredje dag (også omkring ÆL) - og den måned blev jeg gravid. Større "svømmere" var åbenbart vejen frem for os

hvis det er sex du snakker om til sidst med stærkere svømmere - så har jeg også kun sex hveranden dag af samme årsag

Anmeld

29. februar 2012

NNL

norg skriver:

hvis det er sex du snakker om til sidst med stærkere svømmere - så har jeg også kun sex hveranden dag af samme årsag

Hov ja det fik jeg vist ikke skrevet så tydeligt, men ja det er sex jeg mener Det er jo ikke til at sige om det var det, som gjorde det. Men tilfældigvis var det netop den måned jeg blev gravid

Håber snart det er jeres tur

Anmeld

29. februar 2012

norg

NNL skriver:

Hov ja det fik jeg vist ikke skrevet så tydeligt, men ja det er sex jeg mener Det er jo ikke til at sige om det var det, som gjorde det. Men tilfældigvis var det netop den måned jeg blev gravid

Håber snart det er jeres tur

så håber jeg at det også lykkedes mig  

Det vil være helt fantstisk...

Anmeld

3. marts 2012

Tøs85

Den er helt sikker negativ.. Har også prøvet at tage æggeløsningstest en hel måned i januar og den blev først positiv efter 21 dage og var kun positiv en dag, men nok til at jeg blev gravid.. Det er ikke hos alle æggeløsningen er lige i midten af menstruationerne..  Håber det lykkes for det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.