Hvis hun er den type der kun vil skabe splid, og ikke kan acceptere at din forloved er kommet vidre, så skal du ikke forvente at bare fordi amtet sætter nogle retsningslinger, at det så stopper.
En anden ting er at hvis du/i lader jer påvirke at hende, ja så er det kun brænde til blået..
Også til sidst, du må altså undskylde mig, men jeg kan intet se galt i at du ikke var sammen med din bonus datter de første 4½ måned, syntes tværdigmod at det var ret så fornuftigt.. For hvor mange børn, møde ikke den ene nye kærste efter den anden, fordi forholdene ikke holder ? Syntes det viser noget ansvarlighed hos moderen..
Måske ikke men det har da lukket munden lidt på hende nu at de ikke er venner på facebook længere, så kan hun ikke snuse rundt i hvad han laver, så måske det bliver meget bedre med tiden 
Grunden til at det irriterede mig rigtig meget med de 4½ måned var at de dage hvor min forlovede ikke havde datteren så fik hun ham til at tage hende alligevel fordi hun skulle enten det ene eller det andede eller havde det "dårligt". Og hver gang skulle det være oppe i hendes lejlighed i over 4 timer af gangen. Og hver gang skulle hun påpege at jeg burde ud af hans liv og han skulle komme tilbage til hende for det var bedst for deres datter... Derfor irriterede det mig.. Jeg havde gået med til 6 måneder til at starte med, men det var svært og følte hun forsøgte at skabe splid imellem os lige fra starten så jeg ville jo bare have ham væk fra hende og derfor var de 4½ måned så hårde... Og jeg stod jo bare på side linjen og kunne ikke få noget fornuft ind i hovedet på ham fordi hun er møg irriterende god til at tale for sig, og få folk til at tro hun er den der ved bedst... Og som tingene har udvilket sig med tiden så tror jeg måske hun lidt har tænkt på datteren men mest på hvad hun selv mente.. I de første to måneder af vores forhold så jeg min kæreste måske 2 gange i ugen fordi moren kaldte på ham i tide og utide også selvom det ikke var hans dage at have datteren. Og hørte hun at vi havde en aftale så skrev hun gerne samme dag og fik ham til at tage pigen så rigtig mange af vores aftaler blev ødelagt på grund af hende.
Hendes opførsel gjorde at jeg fik det rigtig dårligt med mig selv fordi jeg følte mig meget uønsket, og havde det skidt med at jeg egentlig kun så min kæreste når det lige passede hende ikke at skrive og bede om hjælp.
Det skal lige siges jeg er selv blevet slæbt rundt til et tons af kvinder, så mange at jeg til sidst ikke kom hos min far fordi jeg ville men fordi jeg skulle være hos ham den ene weekend hver måned. Så jeg havde allerede sagt da vi begyndte at komme sammen at der skulle gå et halvt år inden jeg så datteren.. Men morens uacceptable opførsel fik mig til at ændre drastisk mening...
Anmeld