Håber det ender i amtet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.081 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften siger! Det har med tiden været rigtig hårdt fra tid til anden at være kæreste med en der havde en eks kæreste man skulle hænge lidt på fordi de har et barn imellem sig. Men nu håber jeg virkelig alt der angår deres lille datter det ender i amtet...

Min kæreste og jeg blev forlovet i går og vi er super glade for det. Men eks kæresten blev meget utilfreds med det, og udstillede os på facebook som nogle dumme idioter der kun tænkte på os selv osv. Jeg blev så arrig.. Jeg har slet ikke lyst til at samarbejde med hende længere når hun udstiller os og tror hun kan gå ind og bestemme hvornår i vores forhold vi gør hvad... Hun har i forvejen udtalt at hun mente vi skulle vente med at få børn før om et par år.. Selv der blev jeg sådan lidt.. arg!.. Og er ikke noget hun får noget at sige i. Men at hun tror nu, hun skal have med bestemmelse i hvornår vi skal have lov til at blive forlovet, det giver mig lyst til at give hende en på siden af hovedet -.-'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Nessie

Kan godt forstå at du bliver sur og irriteret, men det bedste er nu at ignorere hende og kun tale om det nødvendige omkring datteren, så holder det hurtigt op.

Det er svært at skændes med nogen der bare smiler og taler pænt til en

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Kan godt forstå at du bliver sur og irriteret, men det bedste er nu at ignorere hende og kun tale om det nødvendige omkring datteren, så holder det hurtigt op.

Det er svært at skændes med nogen der bare smiler og taler pænt til en

Taler pænt til hende og har aldrig gjort hende noget. Men hun har opført sig på den måde siden vi begyndte at være kærester... Det er så første gang hun udstiller os på facebook..

Ved ikke hvorfor det pludselig fik sådan et spring at hun gjorde det.. Ved ikke om hun føler hun er ved at midste den "kontrol" hun prøver at have over os og vores liv.

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

det lyder mest af alt som om hun har svært ved a acceptere at han er kommet videre i sit liv.. og det hun gør med facebook osv er et desperat forsøg på at hvis hun ik kan få ham skal andre heller ikke..

uanset hvem der slog op kan det godt være svært at acceptere for nogle at den anden faktis godt kan undværee en..

Anmeld

26. februar 2012

Nessie

Anonym skriver:

Taler pænt til hende og har aldrig gjort hende noget. Men hun har opført sig på den måde siden vi begyndte at være kærester... Det er så første gang hun udstiller os på facebook..

Ved ikke hvorfor det pludselig fik sådan et spring at hun gjorde det.. Ved ikke om hun føler hun er ved at midste den "kontrol" hun prøver at have over os og vores liv.

Hun er nok bare jaloux, og ved at indse at faren til hendes barn er kommet videre, og hun skal til at leve "ved siden af".

Nu I er blevet forlovet, er jeres forhold jo blevet et skridt mere seriøst, og det har hun nok svært ved at acceptere.
Mange kvinder tror desværre at de stadig har noget at skulle have sagt, bare fordi de har et barn med manden.

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det lyder mest af alt som om hun har svært ved a acceptere at han er kommet videre i sit liv.. og det hun gør med facebook osv er et desperat forsøg på at hvis hun ik kan få ham skal andre heller ikke..

uanset hvem der slog op kan det godt være svært at acceptere for nogle at den anden faktis godt kan undværee en..

Måske... Syntes bare det er latterligt på et eller andet plan.. Det er til sommer 2 år siden de gik fra hinanden... Og at hun gør det over facebook i stedet for at sige det til os syntes jeg er ynkeligt... :/

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

som sagt det lyder som et desperat forsøg på at hvis ikke hun har ham må du heller ikke..

desværre er der nogle der er sådan og tit dem der selv slog op i forholdet..

min forrige kæreste´s x gjorde det samme.. hun havde slået op med ham men gjorde ALT for at hvis ik hun have ham måtte jeg eller andre heller ikke..

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

som sagt det lyder som et desperat forsøg på at hvis ikke hun har ham må du heller ikke..

desværre er der nogle der er sådan og tit dem der selv slog op i forholdet..

min forrige kæreste´s x gjorde det samme.. hun havde slået op med ham men gjorde ALT for at hvis ik hun have ham måtte jeg eller andre heller ikke..

Det er lidt i den stil jeg tror.. De første 4½ måned sørgede hun for at jeg ikke måtte have noget med datteren at gøre... Måske et håb om at vi gik fra hinanden i løbet af den tid..

Men hvor længe kan det dog passe hun skal blive ved med sådan en opførsel?

Tænker bare det ville være nemmere hvis amtet lagde retnings linjer for hvordan det hele skal foregå.

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

hvis i lader jer gå på af det bliver hun ved.. hvis din kæreste gør det klart for hende af han vil dig og at hende pjat ikke virker (hvilke jeg har en fornemmesle af han gør, især nu han har forlovet sig med dig) så skal hun nok snart stoppe.. virkeligheden sal bare gå op for hende..

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

hvis i lader jer gå på af det bliver hun ved.. hvis din kæreste gør det klart for hende af han vil dig og at hende pjat ikke virker (hvilke jeg har en fornemmesle af han gør, især nu han har forlovet sig med dig) så skal hun nok snart stoppe.. virkeligheden sal bare gå op for hende..

Må bare krydse fingre og håbe på det bedste

Tak for rådet ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.