baby og allergi ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Princesspigen

Malou..

ja det er rart at vide hvad man skal forholde sig til..

jeg er nok mest spændt på med vores katte.. vi har tilsammen 3 katte.. håber virkelig inderligt på at kattene kan blive da de jo ind til nu har været støtte pæle i vores liv.. og betyder alt for os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Princesspigen skriver:

Malou..

ja det er rart at vide hvad man skal forholde sig til..

jeg er nok mest spændt på med vores katte.. vi har tilsammen 3 katte.. håber virkelig inderligt på at kattene kan blive da de jo ind til nu har været støtte pæle i vores liv.. og betyder alt for os..

Ja det os forfærdelig og skal gå af med sine dyr . Havde selv to katte og lige pludselig begyndte jeg at slå ud af dem så måtte gå af med dem. Og savner dem mere end noget andet 

Anmeld

26. februar 2012

banana3

Princesspigen skriver:

jeg var selv astma barn, min kæreste var allergisk for mælke produkter, mel, æg og en masse andet fra han var 0-3 år.. han har lidt dyreallergi idag men jeg er stort set vokset fra min astma..

hvad skal vi forvente os ?  et multi allergisk barn ? eller har vores allergier ikke så maget at sige ??

både min søster og min søsters kæreste led rigtigmeget af allergi, og udslet som børn, ingen af dem kan tåle dyr. De har 3 børn, den ene kan ikke tåle kat, ellers fejler de intet, og har aldrig gjort

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

banana3

håber det går lige sådan her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.