Hej.
Først; min mand og jeg har det rigtig godt sammen og ville elske endnu et barn. Men.... så kommer alle spørgsmålene...
Hvor dyrt vil det blive med endnu et barn? (vi vil mangle tøj når babyen er under 1, ny barnevogn, og ellers bleer og hvad man bruger af engangs ting...)
Hvor meget kan man som familie mærke at man går fra 2 børn til 3 børn? Her tænker jeg især over at jeg nu godt kan sidde med min pige på 4 (fra okt. 07) og dreng på snart 2 (fra april 10) på mig eller holde begge i hånden samtidig... Kommer jo til at mangle en hånd??
Vores økonomi er okay. Dvs jeg er på su men er færdig uddannet jan. 2013. Er medlem af a-kasse og fagforening, så ryger på dagpenge når jeg er færdig (med mindre jeg er så heldig at få et job)
Min mand er ny uddannet og har fast job (blev ansat der hvor han var i lære).
Vi får lidt i tilskud til børnepasning og har et rådighedsbeløb på ca. 8000 om mdr.
Derudover betaler vi en del penge af om mdr på et lån, der er 4 år tilbage på det...
Vi bor til leje, men kunne godt tænke os at flytte i eget hus engang!!!
Jeg kan ikke finde ud af om det er dumt økonomisk at få endnu et barn? eller om vi bare skal gøre som vores hjerte fortæller os, og få endnu et barn?
Mvh. mig, som er anonym, da jeg ikke vil fortælle alle at vi går med planer om barn nr 3....
Anmeld