Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Tror jeg er gravid. Ønsket, ja i en del år. Men ikke planlagt, da jeg næsten lige er blevet opereret. Har fået pumpet alt muligt medicin ind, været i narkose og fået lavet en lunge scanning, med radioaktive stoffer. Hold op jeg er bange!!! Tager en test imorgen tidlig. Så må vi se.. Måtte bare ud med det..
Tror jeg er gravid. Ønsket, ja i en del år. Men ikke planlagt, da jeg næsten lige er blevet opereret. Har fået pumpet alt muligt medicin ind, været i narkose og fået lavet en lunge scanning, med radioaktive stoffer. Hold op jeg er bange!!! Tager en test imorgen tidlig. Så må vi se..
Måtte bare ud med det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Ok
Ok
Kun godt for med alt det min krop har været pumpet med.. Var der en større risiko for fosterskader..
l.kjoeller skriver: pøj pøj med det.
pøj pøj med det.
Ikke så godt.. For min krop har været pumpet med fosterskadelige ting og sager...
Anonym skriver: Kun godt for med alt det min krop har været pumpet med.. Var der en større risiko for fosterskader..
Ja, så håber jeg du får en positiv test, når tiden og din krop er mere moden til det
Anonym skriver: Ikke så godt.. For min krop har været pumpet med fosterskadelige ting og sager...
l.kjoeller skriver: nej det er jeg klar over. derfor jeg ønskede held og lykke ...
nej det er jeg klar over. derfor jeg ønskede held og lykke ...
1000 tak og den er negativ...
Anonym skriver: 1000 tak og den er negativ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128