Strimmeltest (ÆL)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

grinny

Ja nu er jeg jo hoppet ud i strimmeltest i jagten på at finde ægget 

Men men men.. I de der brugsanvisning står der at hvis der er en streg er den negativ og det to streger hvor teststregen er lige så tydelig eller tydeligere betyder den er positiv.

Jeg har lige taget en og der kom to streger frem, men teststregen er meget svag. Så var det jeg kom til at tænke på at brugsanvisningen sagde en ved en streg er den negativ, så kan der være to streger fordi ÆL er på vej?

Håber i kan finde rundt i mit rod  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

L-Mortil3

2 streger kan indikere at ÆL er på vej, eller at ÆL har passeret.

Possitiv, er ganske rigtigt når de er lige tydlige eller tydeligere

Anmeld

26. februar 2012

Monis

Du kan desværre kun bruge den til noget, hvis teststegen er mindst lige på tydelig, som den anden. -En svag streg betyder ingenting. Da jeg prøvede de ægløsningsteste, kom der en svag(og nogle gange mindre svag) streg i 14 dage i træk, så det fortæller ikke meget. 

Held og lykke med det.

Anmeld

26. februar 2012

grinny

Line&Liam&Milan skriver:

2 streger kan indikere at ÆL er på vej, eller at ÆL har passeret.

Possitiv, er ganske rigtigt når de er lige tydlige eller tydeligere

ÆL kan ikke ha' passeret, så lang tid siden er det ikke jeg havde mens, så måske er ÆL på vej

Anmeld

26. februar 2012

grinny

Monis skriver:

Du kan desværre kun bruge den til noget, hvis teststegen er mindst lige på tydelig, som den anden. -En svag streg betyder ingenting. Da jeg prøvede de ægløsningsteste, kom der en svag(og nogle gange mindre svag) streg i 14 dage i træk, så det fortæller ikke meget. 

Held og lykke med det.

Kan se at der er delte meninger, jeg må bare vente

Anmeld

26. februar 2012

come2

grinny skriver:

Ja nu er jeg jo hoppet ud i strimmeltest i jagten på at finde ægget 

Men men men.. I de der brugsanvisning står der at hvis der er en streg er den negativ og det to streger hvor teststregen er lige så tydelig eller tydeligere betyder den er positiv.

Jeg har lige taget en og der kom to streger frem, men teststregen er meget svag. Så var det jeg kom til at tænke på at brugsanvisningen sagde en ved en streg er den negativ, så kan der være to streger fordi ÆL er på vej?

Håber i kan finde rundt i mit rod  

Jeg bruger selv de strimmel teste

Her er det sådan at den er svag ca. 2 til 3 dage og BANG så er den knald positiv. Så hos mig betyder det ihvertfald ÆL er på vej

Anmeld

26. februar 2012

grinny

come2 skriver:

Jeg bruger selv de strimmel teste

Her er det sådan at den er svag ca. 2 til 3 dage og BANG så er den knald positiv. Så hos mig betyder det ihvertfald ÆL er på vej

Jeg må prøve mig frem  Har aldrig brugt strimmeltest før, men har købt 25 af dem, så det burde være nok 

Anmeld

26. februar 2012

come2

grinny skriver:

Jeg må prøve mig frem  Har aldrig brugt strimmeltest før, men har købt 25 af dem, så det burde være nok 

Jeg bestiller også konstant. Kan fortælle min Æl i 1 cyklus lå på dag 8 efter mens

og i 2 cyklus lå den på dag 15

Så du skal nok starte med at teste fra da 7 ca. og så ellers bare blive ved indtil den er der.

Det var sådan jeg gjorde. For min ÆL svinger meget, men min mens er forholdsvis regelmæssig.

Anmeld

26. februar 2012

grinny

come2 skriver:

Jeg bestiller også konstant. Kan fortælle min Æl i 1 cyklus lå på dag 8 efter mens

og i 2 cyklus lå den på dag 15

Så du skal nok starte med at teste fra da 7 ca. og så ellers bare blive ved indtil den er der.

Det var sådan jeg gjorde. For min ÆL svinger meget, men min mens er forholdsvis regelmæssig.

Jeg er startet lige efter mens, bare lige den første gang, så er jeg sikker på at jeg får alle dage med  De er jo heller ikke så dyre, så vil hellere bruge lidt flere her i starten 

Anmeld

26. februar 2012

come2

grinny skriver:

Jeg er startet lige efter mens, bare lige den første gang, så er jeg sikker på at jeg får alle dage med  De er jo heller ikke så dyre, så vil hellere bruge lidt flere her i starten 

Helst bestemt

Har du en smartphone? Jeg har hentet en app der hedder "my days" der skriver jeg ind hvornår jeg tester positiv og hvornår jeg har mens.

Så er det rigtig nemt at holde styr på.

Bare et lille tip herfra og for du snart har heldet med dig. Ventetiden er laaaang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.