negativ test - svag blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gået ca. 4 dage over tid, men testede negativ igår.

Her imorges var der så en lille blødning, og det er blevet ved. Dog så svag at der næsten kun kommer noget når jeg tører mig.

Er der andre der har oplevet blødning i starten af graviditeten? omkring uge 5?

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro. Synes slet ikke den her mens minder om dem jeg plejer at have. Så bevarer troen på jeg måske kan være gravid lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg er gået ca. 4 dage over tid, men testede negativ igår.

Her imorges var der så en lille blødning, og det er blevet ved. Dog så svag at der næsten kun kommer noget når jeg tører mig.

Er der andre der har oplevet blødning i starten af graviditeten? omkring uge 5?

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro. Synes slet ikke den her mens minder om dem jeg plejer at have. Så bevarer troen på jeg måske kan være gravid lidt endnu

har haft veninder der blødte i starten men de havde testet positiv. personligt har jeg oplevet hvad du oplever men ikke med positiv test senere hen desværre... må håbe der er bingo og din krop bare lige skal i gang med at danne hcg

Anmeld

25. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

har haft veninder der blødte i starten men de havde testet positiv. personligt har jeg oplevet hvad du oplever men ikke med positiv test senere hen desværre... må håbe der er bingo og din krop bare lige skal i gang med at danne hcg

Tak for  

Jeg tager det stille og roligt, er den der ikke er det bare op på hesten igen  - det er vejen frem at tænke positivt

Anmeld

25. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tak for  

Jeg tager det stille og roligt, er den der ikke er det bare op på hesten igen  - det er vejen frem at tænke positivt

har du helt sikkert ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.