Hej alle i skønne Tøser 
Jeg har lige et lille spørgsmål. 
Min kæreste og jeg planlægger at få børn, vi er godt igang
, men har talt meget om hvordan og hvorledes med børn i en lejlighed. vi har begge gode opsparinger, og skylder ikke noget væk, så økonomisk er det kke noget problem, at købe eller blive boende her. vi bor i en stor 4 værlses lejlighed på 130 kvm, på 1 sal. der er 2 store stuer, og 2 værl, hvor af det ene selvfølgelig er vores soveværl. det ande værelse bruge vi til kontor, det er det største af værelserne på 30 kvm, min kæreste synes det er et problem vi mister vores kontor, det kan jeg selvfølgelig godt se, når han bruger det meget (han er færdig med at stud. om et år, og jeg er lige blevet færdig, med fast job) jeg vil helst have vi bliver her ihvertfald 2-3 år endnu, vi er så glade for at bo her, huslejen er kun 5000, søde naboer osv. MEN, hvad gør jer der bor i lejlighed med barnevogn osv? vi har intet sted at kunne stille det udenfor, der er dog en lille aflåst gård, men så skal barnevognen op og ned hver dag, og når den ikke er i brug, skal den stå inde. er det okay de sover inden for? jeg har læst at de har aller bedst af at stå ude? og hvad med larm fra naboerne? vi er meget unige, da min kæreste synes vi skal invistere, istedet for at betale husleje, som han synes er penge ud af vinduet, jeg kan selvfølgelig godt se fornuften, men ja, vi elsker bare vores hjem her! jeg har tænkt over, om udlejer måske vil sælge? hvis vi så kunne få lavet en lille altan, så ville det være perfekt, (men det koster selvf. også) vi har dejligt med grønne områder lige ude foran vores vinduer, samtidig med vi har 2 min på gå ben ind til centrum. jeg synes virkelig ikke vi kan klage, eller få det bedre .. hvad synes i ? håber så meget på nogle gode kommentar...

Anmeld