Hvor nervøs må man være!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

san

Halløjsa!!!!

Det er sådan at jeg gerne vil være gravid og have baby osv... Men jeg er mega nervøs og usikker på det hele, kan jeg nu klare det og hvad hvis jeg ikke kan. Er så nervøs for det hele, men vil rigtig gerne have børn.. hvor nervøs var i første gang, og hvornår fandt i ud af det var det rigtig at gøre?

Jeg vil gerne have børn, og min kæreste gennem 10 år vil også gerne. jeg er bare meget nervøs og forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Barbamama

Jeg var mega skruk. Og jeg blev gravid hurtigt. Da jeg så var blevet gravid havde jeg det skiftevis sådan at jeg var MEGA glad eller at jeg tænkte: "Hvad er det vi har gjort?!" Jeg var bange for at jeg ikke ville synes det var dejligt at være mor. Man kan jo ikke aflevere et barn igen. Jeg var bange for at jeg ville fortryde det. Jeg havde mange bekymringer. Jeg tror det er helt naturligt at være nervøs. Man ved ikke hvad man går ind til.

Alle mine bekymringer blev dog gjort til skamme for jeg har ALDRIG fortrudt. Jeg elsker hende og det er det bedste vi nogensinde har gjort!!!

Anmeld

5. april 2012

Dagdrømmeren

Hej du!

Selvfølgelig er du nervøs, det er en beslutning der vil ændre dit liv.

Men du er ikke den eneste der har det sådan og jeg tror samtidig at det er en kvalitet at tænke som du gør. Du gør det jo fordi du vil gøre det godt / perfekt.

Kom bare op på hesten og kom i gang

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.