Mad til børne fødsesldag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2009

karina1980

på mandag bliver der serveret pizzasnegle i forskellige smagsvarianter, pølsehorn og lidt grønt

og så har hun bestilt brunsvigerdame til bag efter

imorgen skal hun have kage med til hele børnehaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

JulieE

karina1980 skriver:

på mandag bliver der serveret pizzasnegle i forskellige smagsvarianter, pølsehorn og lidt grønt

og så har hun bestilt brunsvigerdame til bag efter

imorgen skal hun have kage med til hele børnehaven

Uhm.... Brunsviger kagedame... Det har vi altid fået hjemme hos mig - Men der er sgu ikke en bager i miles omkreds der laver en ordentlig brunsviger

Anmeld

26. marts 2009

karina1980

JulieE skriver:

Uhm.... Brunsviger kagedame... Det har vi altid fået hjemme hos mig - Men der er sgu ikke en bager i miles omkreds der laver en ordentlig brunsviger

sådan en skal da også bages selv, jeg både bager,skære ud og pynter med glasur, så pynter hun den med slik og snørrebånd,

det er så hyggeligt og så går tiden mens man venter på at de kommer

Anmeld

26. marts 2009

JulieE

karina1980 skriver:

sådan en skal da også bages selv, jeg både bager,skære ud og pynter med glasur, så pynter hun den med slik og snørrebånd,

det er så hyggeligt og så går tiden mens man venter på at de kommer

Har også bagt brunsviger selv indimellem, men ikke når jeg er alene hjemme med to alt for spændte unger Jacob har bestilt bananmuffins. De kan bages dagen før uden at blive tørre og er nok også lidt nemmere at håndtere i flyverdragt

Og så lige et kultur spørgsmål... Skriger I også når halsen på kage-damen skæres over??

Anmeld

26. marts 2009

HelleBelle

Mindes ikke vi skreg i Randers :0) men det gør vi her i Aalborg (men det ved du vist:0)

Anmeld

26. marts 2009

HelleBelle

JulieE skriver:

Det lyder smart det med at fiske... Hvordan gjorde I det??? Det lyder da som noget der kunne være sjovt!

Ideen kom fordi Malte har sådan en lille fiskestang med magnet der så kan fange nogle fisk, og så fik han et akvarie i fødselsdagsgave, og brugte kassen til at lege akvarie.
Så vi klistrede bare clips på slikket og så fiskede de det op fra kassen. Helt enkelt :0)) du kan jo bare binde en magnet på en snor på en stang.

Anmeld

26. marts 2009

JulieE

HelleBelle skriver:

Mindes ikke vi skreg i Randers :0) men det gør vi her i Aalborg (men det ved du vist:0)

Nemlig... Og folk herovre på Djævle øen ser helt mærkelige ud i ansigtet når jeg forklarer dem den tradition Kan godt være det bare er en Aalborg tingt...

Anmeld

26. marts 2009

JulieE

HelleBelle skriver:

Ideen kom fordi Malte har sådan en lille fiskestang med magnet der så kan fange nogle fisk, og så fik han et akvarie i fødselsdagsgave, og brugte kassen til at lege akvarie.
Så vi klistrede bare clips på slikket og så fiskede de det op fra kassen. Helt enkelt :0)) du kan jo bare binde en magnet på en snor på en stang.

Den idé tror jeg sgu vi stjæler Må lige sættes manden til at lave en fiske stang nede på arbejdet. det er da sjovere end bare at få en slikpose...

Anmeld

26. marts 2009

HelleBelle

JulieE skriver:

Den idé tror jeg sgu vi stjæler Må lige sættes manden til at lave en fiske stang nede på arbejdet. det er da sjovere end bare at få en slikpose...

stjæl løs !! er det ikke det vi er her for?
At inspirere hinanden bla

Anmeld

26. marts 2009

karina1980

JulieE skriver:

Og så lige et kultur spørgsmål... Skriger I også når halsen på kage-damen skæres over??

ja det gør vi, så vi bliver helt hæse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.