pause

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Kris89

hej alle sammen...

har efterhånden set rigtig mange herinde skrive, jamen den måned vi slet ikke tænkte på barn lykkedes det for os og "nu holder vi altså pause, for jeg kan ikke holde til det mere".

HVORDAN GØR I???????????????????????????

forstår det simpelthen ikke...

jeg er efterhånden nået så langt at jeg ikke rigtig tror på at det kan lade sig gøre igen, vi sexer ikke lige så "aktivt/fokuseret", men holde op med at tænke på det???

tænker jo på børn, graviditet sådan ca. 1 mill. gange i sekundet...

hvordan kan dette lægges på hylden når det er et brændene ønske??

håber nogle af jer kan forklare hvordan i gjorde, for hvis det er vejen frem vil jeg gerne vide hvordan man gør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Nessie

Hvad med at tage på ferie, arrangér et eller andet, så du kan få tankerne hen på noget andet?

Jeg har ingen idéer ellers. Har selv haft svært ved ikke at tænke på det.

Men faktisk så blev jeg gravid den første gang vi prøvede en ÆL-test. Vi har jo været i behandling, så troede ikke på det, og det skulle bare prøves. Samtidig var vi ved at arrangere en USA-rejse, så havde masser af andet at tænke på. Og vupti - 3 uger efter stod vi med en pind med 2 streger på i New York  (mistede dog 2 uger efter vi kom hjem, men vil blot sige at det måske er rigtig nok, at man også skal prøve at fokusere på noget andet)

Anmeld

25. februar 2012

Masig

Kris89 skriver:

hej alle sammen...

har efterhånden set rigtig mange herinde skrive, jamen den måned vi slet ikke tænkte på barn lykkedes det for os og "nu holder vi altså pause, for jeg kan ikke holde til det mere".

jeg er efterhånden nået så langt at jeg ikke rigtig tror på at det kan lade sig gøre igen, vi sexer ikke lige så "aktivt/fokuseret", men holde op med at tænke på det???

håber nogle af jer kan forklare hvordan i gjorde, for hvis det er vejen frem vil jeg gerne vide hvordan man gør...

Jeg sagde også flere gange at vi skulle holde pause, men da ÆL nærmede sig kunne vi ikke holde pause alligevel, og jeg tænkte på det KONSTANT!!!

Vi "holdt pause" den måned jeg blev gravid, fordi vi skulle i behandling to mdr efter (efter jul) og derfor følte jeg at vi godt kunne "tillade os" at holde pause, for om to mdr fik vi jo den hjælp jeg var sikker på ville give gevinst.. Så jeg kunne først slappe af og lade være med at tænke på baby da vi havde fået tid til behandling...

Det med ferier, et hus vi var igang med at bygge, nyt arbejde osv osv hjalp overhovedet ikke her, jeg tænkte stadig på baby 24/7, lige indtil vi fik vores tid til behandling... Og ja så blev jeg jo gravid samme måned som vi "droppede" projektet...

Anmeld

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

Kris89 skriver:

hej alle sammen...

Heej

vi sagde bare til os selv at det nok bare ikke var tidpunktet nu, vi bleb enige om at lavet huset færdig og når vi så var det kunne vi prøve igen.

der gik kun én måned fra vi "opgav" til jeg blev gravid

Anmeld

26. februar 2012

Kris89

Masig skriver:

Jeg sagde også flere gange at vi skulle holde pause, men da ÆL nærmede sig kunne vi ikke holde pause alligevel, og jeg tænkte på det KONSTANT!!!

Vi "holdt pause" den måned jeg blev gravid, fordi vi skulle i behandling to mdr efter (efter jul) og derfor følte jeg at vi godt kunne "tillade os" at holde pause, for om to mdr fik vi jo den hjælp jeg var sikker på ville give gevinst.. Så jeg kunne først slappe af og lade være med at tænke på baby da vi havde fået tid til behandling...

Det med ferier, et hus vi var igang med at bygge, nyt arbejde osv osv hjalp overhovedet ikke her, jeg tænkte stadig på baby 24/7, lige indtil vi fik vores tid til behandling... Og ja så blev jeg jo gravid samme måned som vi "droppede" projektet...

tak for svar..

tror også behandling ville være det eneste der kunne aflede mine tanker...

vi skal giftes næste sommer, så forsøger alt hvad jeg kan at gå i bryllupsmode, men uden held...

har stort set lige startet nyt arbejde, men heller ikke dette hjælper...

selvom jeg har en fornemmelse af at det nok ikke kan lade sig gøre for os af os selv, kan jeg mærke nu, en uge efter ÆL at tankerne virkelig presser på.. har selvf. haft kvalme idag (tynd mace i to døgn og det er nok derfor) men stadig tænker jeg at det er fordi jeg er gravid.

Anmeld

26. februar 2012

Kris89

bettinaLundstrøm skriver:

Heej

vi sagde bare til os selv at det nok bare ikke var tidpunktet nu, vi bleb enige om at lavet huset færdig og når vi så var det kunne vi prøve igen.

der gik kun én måned fra vi "opgav" til jeg blev gravid

tusind tak for svar...

jeg synes jeg gør alt - lige fået nyt job, vi snakker for alvor bryllup næste sommer, men det er åbenbart ikke nok

Anmeld

26. februar 2012

Masig

Kris89 skriver:

tak for svar..

tror også behandling ville være det eneste der kunne aflede mine tanker...

vi skal giftes næste sommer, så forsøger alt hvad jeg kan at gå i bryllupsmode, men uden held...

har stort set lige startet nyt arbejde, men heller ikke dette hjælper...

selvom jeg har en fornemmelse af at det nok ikke kan lade sig gøre for os af os selv, kan jeg mærke nu, en uge efter ÆL at tankerne virkelig presser på.. har selvf. haft kvalme idag (tynd mace i to døgn og det er nok derfor) men stadig tænker jeg at det er fordi jeg er gravid.

Kender jeg godt, jeg havde også samtlige graviditetssymptomer hver måned fordi jeg bare håbede så meget på der var baby.. den måned jeg blev gravid mærkede jeg til gengæld intet før efter jeg havde fundet ud af det...

Anmeld

27. februar 2012

Kris89

Masig skriver:

Kender jeg godt, jeg havde også samtlige graviditetssymptomer hver måned fordi jeg bare håbede så meget på der var baby.. den måned jeg blev gravid mærkede jeg til gengæld intet før efter jeg havde fundet ud af det...

jeg har også haft symptomer hver måned siden SA, men havde det sjovt nok ikke da jeg sidste år testede positiv...

bare underligt at kroppen gør det modsatte af ens ønske...

ønsker man mens bliver den væk, ønsker man ikke mens kommer den på slaget...

Anmeld

27. februar 2012

Masig

Kris89 skriver:

jeg har også haft symptomer hver måned siden SA, men havde det sjovt nok ikke da jeg sidste år testede positiv...

bare underligt at kroppen gør det modsatte af ens ønske...

ønsker man mens bliver den væk, ønsker man ikke mens kommer den på slaget...

Hehe ja måske det er tegn på man skal lade være med at prøve at kontrollere sin krop... 

Anmeld

27. februar 2012

Kris89

Masig skriver:

Hehe ja måske det er tegn på man skal lade være med at prøve at kontrollere sin krop... 

ja, hvis man så bare prøvede at styre den bevidst...

bare SÅ svært at styre sine tanker og følelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.