Lidt fra os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Hej piger 

Hvordan går det hos jer?

- Her går det bare godt, Oliver bliver stadig fuldammet og han vejer 7,7 og er 65 cm lang

Ellers hygger vi os bare herhjemme, min mødregruppe er ikke så god til at ses, ærgeligt, men skidt pyt!

Men kan dog stadig ikke helt forstå at min lille baby snart er 6 måneder  Hvor er tiden blevet af?!?!

I får lige et par billeder af min lækre steg, elsker ham simpelthen så højt 

Han er da bare helt fantastisk skøn, din smækre dreng!

Her går det også godt, vi er også på ca. 7,7 kg og 70 cm! Han får grød én gang om dagen mellem 17 og 18, helst risgrød, det andet gider han ikke .. Udover det, er det mme!

Han blir puttet ved 20 tiden og får først mad igen kl 8 .. er dog oppe et par gange og gi sut! Men det er en SKØN rytme!  håber den fortsætter!

Ærgeligt med mødregruppen ja, men fedt hvis dig og Katja ku finde på noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

RiUL

TrineMine86 skriver:

ej hvor er han skøn din dreng  dejligt at det kører så godt hos jer og flot at du stadig kan fuld-amme

her går det også godt, Magnus blev vejet her d. 21ende, 4½ måned gammel og bliver en dejlig stor dreng på 8.2 kg og 71 cm, så han er bestemt heller ikke lille mere  ellers sover han igennem hver eneste nat fra 19.30 ca til kl 07.00 næste morgen, lige med undtagelse af en enkelt flaske kl 23.00, så vi klager ikke over manglende søvn

øv med din mødregruppe, det er irriterende at man melder sig til at være i sådan en, hvis man ikke gider alligevel, men lyder da hyggeligt hvis dig og katte87 kunne starte jeres "egen" lille mødregruppe hehe

Tusind tak Og ja, er bare så glad for at jeg stadig kan mætte ham med min mælk  

Og hold da op, en stor dreng I har jer Det er bare dejligt, det er sjovt sådan en forskel der er i størrelserne på vores børn  

Og hvor lækkert at I får sovet hele natten Det gjorde vi også i en periode, men nu er Oliver begyndt at vågne en gang om natten, godt mor her, bare sover videre imens han spiser hehe

Anmeld

27. februar 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Han er da bare helt fantastisk skøn, din smækre dreng!

Her går det også godt, vi er også på ca. 7,7 kg og 70 cm! Han får grød én gang om dagen mellem 17 og 18, helst risgrød, det andet gider han ikke .. Udover det, er det mme!

Han blir puttet ved 20 tiden og får først mad igen kl 8 .. er dog oppe et par gange og gi sut! Men det er en SKØN rytme!  håber den fortsætter!

Ærgeligt med mødregruppen ja, men fedt hvis dig og Katja ku finde på noget

Taaak søde

Hold da op, min dreng er vidst en lille skid i forhold til jeres andres drenge Griner.. Men han var heller ikke så stor ved fødslen Nok derfor

Og dejligt at han sover igennem, hvor er jeg bare misundelig på at I kan gi sut, Oliver vil bare ikke tage sut, han vil kun mine bryster hehe

- Ja, det kunne være rart at komme lidt ud

Anmeld

27. februar 2012

TrineMine86

RiUL skriver:

Tusind tak Og ja, er bare så glad for at jeg stadig kan mætte ham med min mælk  

Og hold da op, en stor dreng I har jer Det er bare dejligt, det er sjovt sådan en forskel der er i størrelserne på vores børn  

Og hvor lækkert at I får sovet hele natten Det gjorde vi også i en periode, men nu er Oliver begyndt at vågne en gang om natten, godt mor her, bare sover videre imens han spiser hehe

ja det kan jeg godt forstå du er glad for at du kan  du skal også være stolt af det, der er ikke så mange der kan blive ved med at producere nok, når de er blevet så store, så det er rigtig dejligt at det lykkes for jer  jeg kunne desværre slet ikke amme, så Magnus har fået flaske siden han var 2 uger (måske også derfor han er så stor, man plejer at sige at flaskebørn bliver hurtigt store, men ved ikke om det passer hehe)
Og hvor dejligt at du i det mindste kan amme sovende, det er imponerende

ja der er meget forskel på børnenes størrelser, men det er jo bare dejligt  men han er godt nok ved at være tung at have hængende på armen

ja den rytme har han haft siden han var ca 2 måneder, så vi  for at det fortsætter, er dog oppe og give ham dyne på og sut et par gange om natten, da han sparker dynen af og derved vågner af det

Anmeld

27. februar 2012

RiUL

TrineMine86 skriver:

ja det kan jeg godt forstå du er glad for at du kan  du skal også være stolt af det, der er ikke så mange der kan blive ved med at producere nok, når de er blevet så store, så det er rigtig dejligt at det lykkes for jer  jeg kunne desværre slet ikke amme, så Magnus har fået flaske siden han var 2 uger (måske også derfor han er så stor, man plejer at sige at flaskebørn bliver hurtigt store, men ved ikke om det passer hehe)
Og hvor dejligt at du i det mindste kan amme sovende, det er imponerende

ja der er meget forskel på børnenes størrelser, men det er jo bare dejligt  men han er godt nok ved at være tung at have hængende på armen

ja den rytme har han haft siden han var ca 2 måneder, så vi  for at det fortsætter, er dog oppe og give ham dyne på og sut et par gange om natten, da han sparker dynen af og derved vågner af det

Men så er det jo dejligt at man har mulighed for at give flaske  

- Og ja, kunne godt forestille mig at nogle flaskebørn kan blive lidt større Men det er jo bare så dejligt med en kornfed baby med store kinder og lår Elsker bare de dejlige tykke lårbasser hihi

Det er jeg også glad for at jeg kan, men kunne jeg bestemt ikke i starten, og Oliver vil gerne spise lææææææænge om natten, så det var virkelig hårdt i starten at sidde oppe i en time om natten Dejligt at man er blevet lidt mere "flexibel" hehe  

Ja, synes også det er tungt nu, og især i liften når man skal op ad trapper, puhaa

Oliver sparkede også dynen af, men så købte vi en juniordyne (og vender den med det brede stykke ved hans ansigt - hvis du forstår?) , den er lidt tungere, og lettere at putte ned omkring ham, så nu sparker han ikke dynen af mere, selvom han gerne vil hehe

Anmeld

27. februar 2012

TrineMine86

RiUL skriver:

Men så er det jo dejligt at man har mulighed for at give flaske  

- Og ja, kunne godt forestille mig at nogle flaskebørn kan blive lidt større Men det er jo bare så dejligt med en kornfed baby med store kinder og lår Elsker bare de dejlige tykke lårbasser hihi

Det er jeg også glad for at jeg kan, men kunne jeg bestemt ikke i starten, og Oliver vil gerne spise lææææææænge om natten, så det var virkelig hårdt i starten at sidde oppe i en time om natten Dejligt at man er blevet lidt mere "flexibel" hehe  

Ja, synes også det er tungt nu, og især i liften når man skal op ad trapper, puhaa

Oliver sparkede også dynen af, men så købte vi en juniordyne (og vender den med det brede stykke ved hans ansigt - hvis du forstår?) , den er lidt tungere, og lettere at putte ned omkring ham, så nu sparker han ikke dynen af mere, selvom han gerne vil hehe

det kunne da være vi skal prøve at have gang i juniordynen istedet, for ja, hvis man helt kunne undgå at skal op om natten bare pga en dyne, så kunne det da være lækkert - tit får han den også sparket op over hovedet, og han har altså ikke lært selv at fjerne den endnu, så ligger han der og spræller indtil man får den fjernet igen

ja det er bare tungt at bære dem rundt i liften og især på trapper, pyhh..  Magnus er jo allerede blevet for lang til at være i liften, han måtte ligge med bøjede ben til sidst, så han er kommet af med liften - det er altså bare mærkeligt at pakke den væk og tænke på at nu skal den bare stå og vente til det bliver en ny lille baby der skal ligge deri

1 time??  ja det kan jeg da godt forstå at det måtte være hårdt, godt det er blevet bedre med det nu

Anmeld

27. februar 2012

RiUL

TrineMine86 skriver:

det kunne da være vi skal prøve at have gang i juniordynen istedet, for ja, hvis man helt kunne undgå at skal op om natten bare pga en dyne, så kunne det da være lækkert - tit får han den også sparket op over hovedet, og han har altså ikke lært selv at fjerne den endnu, så ligger han der og spræller indtil man får den fjernet igen

ja det er bare tungt at bære dem rundt i liften og især på trapper, pyhh..  Magnus er jo allerede blevet for lang til at være i liften, han måtte ligge med bøjede ben til sidst, så han er kommet af med liften - det er altså bare mærkeligt at pakke den væk og tænke på at nu skal den bare stå og vente til det bliver en ny lille baby der skal ligge deri

1 time??  ja det kan jeg da godt forstå at det måtte være hårdt, godt det er blevet bedre med det nu

Jeg har gjort det, at jeg har lagt juniordynen ned under den ene side af madrassen i tremmesengen, så den sidder fast - så får den nemlig heller ikke forvildet sig op over hovedet Hehe

Nå ja, han er da alt for lang til liften :p 

Ja, Oliver har altid spist længe og tit, men han bruger også mit bryst som sut, så det er nok derfor han "spiser" så længe om natten, så det havde været lettere lige at kunne snige en sut i munden, når han var færdig med at spise men det natteammeri varer heldigvis ikke evigt

Anmeld

11. marts 2012

Jemion

RiUL skriver:

Ja, det er vildt at tænke på at tiden bare er fløjet afsted, snart skal de konfirmeres :-O hehe

Årh så er Noah-Elias da også en dejlig stor basse dejligt! 

Men pyha da med en skrige-dag, er han blevet bedre?  

Skrigedagen var heldigvis en engangs fornøjelse   Nu har jeg fået min glade baby tilbage..

Når rettelse til hans vægt han vejer nu 9,8 kg hehe min store basse! 

Har du lyst til at finde en dag hvor vi får noget brunch eller lign og hygger med vores sønner ? 

Anmeld

11. marts 2012

RiUL

Jemion skriver:

Skrigedagen var heldigvis en engangs fornøjelse   Nu har jeg fået min glade baby tilbage..

Når rettelse til hans vægt han vejer nu 9,8 kg hehe min store basse! 

Har du lyst til at finde en dag hvor vi får noget brunch eller lign og hygger med vores sønner ? 

Jo, det kunne da være super hyggeligt Synes jeg vi skulle gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.