TrineMine86 skriver:
ja det kan jeg godt forstå du er glad for at du kan
du skal også være stolt af det, der er ikke så mange der kan blive ved med at producere nok, når de er blevet så store, så det er rigtig dejligt at det lykkes for jer 
jeg kunne desværre slet ikke amme, så Magnus har fået flaske siden han var 2 uger (måske også derfor han er så stor, man plejer at sige at flaskebørn bliver hurtigt store, men ved ikke om det passer hehe)
Og hvor dejligt at du i det mindste kan amme sovende, det er imponerende 

ja der er meget forskel på børnenes størrelser, men det er jo bare dejligt
men han er godt nok ved at være tung at have hængende på armen 
ja den rytme har han haft siden han var ca 2 måneder, så vi
for at det fortsætter, er dog oppe og give ham dyne på og sut et par gange om natten, da han sparker dynen af og derved vågner af det 
Men så er det jo dejligt at man har mulighed for at give flaske
- Og ja, kunne godt forestille mig at nogle flaskebørn kan blive lidt større
Men det er jo bare så dejligt med en kornfed baby med store kinder og lår
Elsker bare de dejlige tykke lårbasser
hihi
Det er jeg også glad for at jeg kan, men kunne jeg bestemt ikke i starten, og Oliver vil gerne spise lææææææænge om natten, så det var virkelig hårdt i starten at sidde oppe i en time om natten
Dejligt at man er blevet lidt mere "flexibel" hehe
Ja, synes også det er tungt nu, og især i liften når man skal op ad trapper, puhaa 
Oliver sparkede også dynen af, men så købte vi en juniordyne (og vender den med det brede stykke ved hans ansigt - hvis du forstår?) , den er lidt tungere, og lettere at putte ned omkring ham, så nu sparker han ikke dynen af mere, selvom han gerne vil
hehe