Lidt fra os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

RiUL

Hej piger 

Hvordan går det hos jer?

- Her går det bare godt, Oliver bliver stadig fuldammet og han vejer 7,7 og er 65 cm lang

Ellers hygger vi os bare herhjemme, min mødregruppe er ikke så god til at ses, ærgeligt, men skidt pyt!

Men kan dog stadig ikke helt forstå at min lille baby snart er 6 måneder  Hvor er tiden blevet af?!?!

I får lige et par billeder af min lækre steg, elsker ham simpelthen så højt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Jemion

Nårh hvor er han skøn og blevet stor jeg kan heller ikke følge med synes det er så urealistisk at min lille baby pludselig ikke er så lille mere..  Her går det rigtig godt, nyder tiden fuldt ud herhjemme.. Min "lille" baby vejede til sidste vejning 8,8 kg og er 70,5 cm lang. Har dog lige idag haft en dårlig dag hvor han stort set har skreget alle vågne timer og max sovet 20 min de få gange han ville sove.    

Anmeld

26. februar 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Hej piger 

Hvordan går det hos jer?

- Her går det bare godt, Oliver bliver stadig fuldammet og han vejer 7,7 og er 65 cm lang

Ellers hygger vi os bare herhjemme, min mødregruppe er ikke så god til at ses, ærgeligt, men skidt pyt!

Men kan dog stadig ikke helt forstå at min lille baby snart er 6 måneder  Hvor er tiden blevet af?!?!

I får lige et par billeder af min lækre steg, elsker ham simpelthen så højt 

Ihh hvor er han skøn din lille dreng!  

Ærgerligt med mødregruppen - hvordan kan det være? Ellers laver vi da bare en baby.dk københavnermødregruppe hehe. 

Anmeld

26. februar 2012

RiUL

Katte87 skriver:

Ihh hvor er han skøn din lille dreng!  

Ærgerligt med mødregruppen - hvordan kan det være? Ellers laver vi da bare en baby.dk københavnermødregruppe hehe. 

Taak søde  

Tja, jeg ved det faktisk ikke, vi har allerede to der har meldt helt fra, og det er lidt som om de andre ikke rigtig gider - jeg føler at jeg er den eneste der hele tiden tager initiativ. Ja, det kunne da være hyggeligt - det burde vi gøre

Anmeld

26. februar 2012

Røverdatter

Nåårh en sød dreng!   Han er godt nok nutsi

Ærgerligt med mødregruppen. Jeg føler også nogen gange at det er mig der skal tage initiativ i vores gruppe  Men nogen er måske bare bedre til det end andre...

Anmeld

26. februar 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Taak søde  

Tja, jeg ved det faktisk ikke, vi har allerede to der har meldt helt fra, og det er lidt som om de andre ikke rigtig gider - jeg føler at jeg er den eneste der hele tiden tager initiativ. Ja, det kunne da være hyggeligt - det burde vi gøre

Øv hvor ærgerligt  Der er også en der er røget fra i vores gruppe, men det skete allerede efter 1. møde  Men ellers fungerer vores gruppe heldigvis rigtig godt. Hvordan er aldersfordelingen i jeres gruppe?

Altså hvis du er frisk, kan vi da mødes en dag Om så det er hjemme, på cafe, i legestue eller andet  

Anmeld

27. februar 2012

RiUL

Katte87 skriver:

Øv hvor ærgerligt  Der er også en der er røget fra i vores gruppe, men det skete allerede efter 1. møde  Men ellers fungerer vores gruppe heldigvis rigtig godt. Hvordan er aldersfordelingen i jeres gruppe?

Altså hvis du er frisk, kan vi da mødes en dag Om så det er hjemme, på cafe, i legestue eller andet  

Dejligt at jeres mødregruppe fungere godt Det er ellers også så hyggeligt, at man kan mødes engang imellem, med nogle der også har børn

Vi er to på 25 år og to på 28 år

Ih ja, det kunne da være hyggeligt

Anmeld

27. februar 2012

RiUL

Jemion skriver:

Nårh hvor er han skøn og blevet stor jeg kan heller ikke følge med synes det er så urealistisk at min lille baby pludselig ikke er så lille mere..  Her går det rigtig godt, nyder tiden fuldt ud herhjemme.. Min "lille" baby vejede til sidste vejning 8,8 kg og er 70,5 cm lang. Har dog lige idag haft en dårlig dag hvor han stort set har skreget alle vågne timer og max sovet 20 min de få gange han ville sove.    

Ja, det er vildt at tænke på at tiden bare er fløjet afsted, snart skal de konfirmeres :-O hehe

Årh så er Noah-Elias da også en dejlig stor basse dejligt! 

Men pyha da med en skrige-dag, er han blevet bedre?  

Anmeld

27. februar 2012

RiUL

Himmelsmil skriver:

Nåårh en sød dreng!   Han er godt nok nutsi

Ærgerligt med mødregruppen. Jeg føler også nogen gange at det er mig der skal tage initiativ i vores gruppe  Men nogen er måske bare bedre til det end andre...

Hehe, taak  

Ja, det er lidt ærgerligt, for man kunne jo få nogle hyggelige timerdammen, men de har åbenbart alle sammen så travlt hele tiden.. 

Anmeld

27. februar 2012

TrineMine86

ej hvor er han skøn din dreng  dejligt at det kører så godt hos jer og flot at du stadig kan fuld-amme

her går det også godt, Magnus blev vejet her d. 21ende, 4½ måned gammel og bliver en dejlig stor dreng på 8.2 kg og 71 cm, så han er bestemt heller ikke lille mere  ellers sover han igennem hver eneste nat fra 19.30 ca til kl 07.00 næste morgen, lige med undtagelse af en enkelt flaske kl 23.00, så vi klager ikke over manglende søvn

øv med din mødregruppe, det er irriterende at man melder sig til at være i sådan en, hvis man ikke gider alligevel, men lyder da hyggeligt hvis dig og katte87 kunne starte jeres "egen" lille mødregruppe hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.