fødsel og bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

roenlund

Jeg havde også BL men fødte selv, jeg fik at vide at jeg ikke ville kunne få lov at føde i vand da man problemfrit selv skal kunne komme ud og ind af karret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Kay

Pernille08 skriver:

Jeg fik sammen besked .
Men spurgte så til fødsles forberedelse i uge 32 og der var svaret klart at det betød ikk noget i de fleste tilfælde .

Jeg havd det selv og fødte ubeklageligt min søn selv som i øvrigt var en drømme fødsel på bare 3 timer . Så jeg tror ikk på det , jeg tror det er myte som så meget andet er ..

tror jeg også... sys man bliver udsat for mange myter og ammestue historier i øjeblikket... det er som om maven tiltrækker underlige mennesker med underlige historier...

Anmeld

25. februar 2012

Kay

roenlund skriver:

Jeg havde også BL men fødte selv, jeg fik at vide at jeg ikke ville kunne få lov at føde i vand da man problemfrit selv skal kunne komme ud og ind af karret...

arhhh øv for pokker... det er ellsers mit store ønske...

Anmeld

26. februar 2012

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

JJaJamJame

tror jeg også... sys man bliver udsat for mange myter og ammestue historier i øjeblikket... det er som om maven tiltrækker underlige mennesker med underlige historier...

Jamen det tror jeg helt sikkert os den gør .
Jeg har dælme fået fortalt mange mærkelige historier igennem min graviditet .
Som slet ikk har passede .
Og det er så træls for et sted kan man ikk lade vær lige at tro en anelse på dem i en tid .

Anmeld

26. februar 2012

roenlund

Kay skriver:

arhhh øv for pokker... det er ellsers mit store ønske...

Det var også mit, men nu gik min fødsel så hurtigt at jeg nok alligevel ik havde nået det...

Men det kan jo være at du er heldig og at hvis du bare kan med hjælp er det ok.

Anmeld

26. februar 2012

Kay

Pernille08 skriver:

Jamen det tror jeg helt sikkert os den gør .
Jeg har dælme fået fortalt mange mærkelige historier igennem min graviditet .
Som slet ikk har passede .
Og det er så træls for et sted kan man ikk lade vær lige at tro en anelse på dem i en tid .

det er jo det... man tænker lidt over det og der er sgu så mange andre ting der ikke altid giver lige meget mening... man bliver helt rundforvirret af alle de råd og historier...

Anmeld

26. februar 2012

Kay

roenlund skriver:

Det var også mit, men nu gik min fødsel så hurtigt at jeg nok alligevel ik havde nået det...

Men det kan jo være at du er heldig og at hvis du bare kan med hjælp er det ok.

så håber jeg det kan lade sig gøre

Anmeld

26. februar 2012

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

det er jo det... man tænker lidt over det og der er sgu så mange andre ting der ikke altid giver lige meget mening... man bliver helt rundforvirret af alle de råd og historier...

Jaa det er ikk engang løgn .

Anmeld

26. februar 2012

FamilenStorm

Kay skriver:

fik afvide i dag at hvis man har svær bækkenløsning, kan man ricikere ikke at kunne føde normalt...

nogle andre der har hørt om det?

blev lige lidt bange for om jeg måske skal ha kejsersnit...

Mm har jeg ikke hørt..

Jeg havde bl og ingen problemer med at føde normal, men var først efter fødslen jeg havde lidt svært ved "at komme mig" kunne ikke gå ret langt af gangen førbækjebet føltes rigtig tungt og ubehagelig.. Så det var MEGET små ture med banevognen i starten ( vi snakker mellem 250-500 meter) Tror der gik en lille mdr før jeg følte det var nogenlunde normalt..

Anmeld

26. februar 2012

Kay

FamilenStorm skriver:

Mm har jeg ikke hørt..

Jeg havde bl og ingen problemer med at føde normal, men var først efter fødslen jeg havde lidt svært ved "at komme mig" kunne ikke gå ret langt af gangen førbækjebet føltes rigtig tungt og ubehagelig.. Så det var MEGET små ture med banevognen i starten ( vi snakker mellem 250-500 meter) Tror der gik en lille mdr før jeg følte det var nogenlunde normalt..

øv det lydder ik så sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.