Er vi ved at være klar til at få de babyer ud eller hvad :D?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

micho

hej alle

jeg har haft en go graviditet.. self. har der været lidt smerter engang imellem, kvalme i starte, og først her til sidst er det så blevet svære at være mig.. maven blir jo større og den rammer ind i ting

har været til vægt kontrol de sidste 3 mdr.. og hun er bare en lille fis..

været til vendings forsøg,  lykkedes så 2 gang

så nu er vi klar til prinsessen kommer.. værelsetr er os klaret, mangler kun at pakke vores tasker. men her os lidt tid endnu 19 marts er min termin...

glæder mig til at læse om jer alle sammen, hvordam det hele er gået når i har overskud til at skrive om det... så vil bare ønske jer alle HELD OG LYKKE  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Øst

Silja&Noam skriver:

Ja det er det, men nu da det er snart så kan det lige holde humøret oppe  

jeg skal nok sætte billede ind

jeg glæder mig helt vildt og manden er helt rundt på gulvet

jeg var til JM mandag og blev undersøgt og have åbnet mig 1 finger og var meget blød så nu skal jeg undersøges igen imorgen så tager vi den derfra siger hun. Så det kan være det blir før mandag

Uhh du må lige fortælle om du blir sat i gang før mandag... Nøj det er så spændnede.. 

Åbner man sig virkelig allerede? og er det normalt at ens jordemoder kontrollere det? For jeg var til jordemoder den 21 og hun tjekkede "bare" hjertelyd og blodtryk.

Anmeld

1. marts 2012

Silja&Noam

Øst skriver:

Uhh du må lige fortælle om du blir sat i gang før mandag... Nøj det er så spændnede.. 

Åbner man sig virkelig allerede? og er det normalt at ens jordemoder kontrollere det? For jeg var til jordemoder den 21 og hun tjekkede "bare" hjertelyd og blodtryk.

Altså tror kun hun undersøger mig fordi hun vil se om hvilken metode de skal bruge til igangsættelse. Og så sagde hun at andengangs fødende hurtigere åbnede sig. Men skal ind om lidt så er spændt på hvad det ska ske slimproppen gik igår aftes og havde ret vilde plukkeveer så noget er der vel igang... Det er SÅ spændende!!!

Anmeld

1. marts 2012

lailamik

Jeg har termin den 26. Ville dog ønske at jeg kunne sige at min vægt ikke er steget vildt, meeen  Hjemme hos mig siger den +13 kg, men hos Jm +18 jeg har valgt at gå i benægtelse og gå efter min vægt  

Har lige fået vasket alt babytøj, så mangler kun at pakke tasken så skulle jeg meget gerne være klar efterhånden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.