Er vi ved at være klar til at få de babyer ud eller hvad :D?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Giraffen

Ja nu går vi jo lige straks ind i marts så jeg tænkte vi da bliver nødt til at få en lille status runde 

Jeg har først termin 28. marts så jeg har læææænge til endnu, men jeg går heldigvis på barsel fra studiejob på onsdag og skal til sidste eksamen 16. marts så det er jo lige om lidt 

Er ved at være godt øm i ryggen af at bære rundt på hende og er begyndt at frygte for miljøet med alt det tis jeg skyller væk i tide og utide.

Men udover det går det faktisk ret så strålende, jeg går stadig til træning 3 gange om ugen (nu Zumba, da step blev for hårdt for ballerne) og jeg kan stadig både handle, gøre rent, have sex osv osv osv 

Ellers er virkeligheden så småt begyndt at sniiige sig ind på mig og jeg er nu lidt spændt og skræmt og utrolig nysgerrig på hvordan det hele bliver både fødsel og især at møde vores lille kærlighedsprojekt 

Ellers må I alle ha en dejlig weekend  her står den på lækker middag med nogle venner i aften og en smut på Aros med mor og lillesøs imorgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

malenemusen

Har termin her d. 9 marts og jeg begynder godt at kunne fornemme alle sommerfuglene i maven.  Barselstasken er netop lige blevet pakket, og på torsdag henter min mand en easylift som vi har lejet. (håber ikke jeg føder før )

Jeg føler mig ikke slemt mærket af graviditeten heldigvis, manden og jeg går stadig gode lange ture med hunden hver anden dag, og vægten er heldigvis også kun på + 12 kg. Min egen læge mente at jeg ville ende med ca + 20 kg, så det satte jeg mig som mål at hun ihvertfald ikke skulle få ret i

Jeg tror ikke helt det går op for mig at vi skal have et barn, før jeg reelt ligger med det i armene. ihhh hvor er det spændende...

Anmeld

28. februar 2012

Øst

Jeg har også termin den 9. Marts og er SÅ klar til hun kommer lige nu. Jeg har det egentligt ret godt... syns hun er tung, men kan ik træne længere og det gør rigtigt ondt når jeg går mere end 20 min

Har lige fået børneværelset klart og tasken er pakket  så nu kan hun bare komme an..

men indtil da har jeg fyldt kalenderen ud med vennebesøg he he!! Dur bare ik til at gå hjemme alene

Anmeld

28. februar 2012

Silja&Noam

Jeg har termin d. 12 marts, men blir sat i gang på mandag pga forskellige ting

Jeg var ved JM igår som kunne konstatere jeg havde åbnet mig en finger og hun kunne "kilde" hans hoved og at jeg var meget blød, så jeg  var helt sikkert klar Glæder mig helt ubeskriveligt!!

Her står den på bækkenløsning og INGEN sex  Ville så gerne men kan bare ikke.. ØV!

Er meget mærket af graviditeten, duer bare ik til det men jeg har hele tiden prøvet at være positiv. Kalenderen er os fyldt op med alt muligt så tiden ikke er så lang

Mangler bare tasken til mig og manden ellers er alt klappet og klar til på mandag

Anmeld

28. februar 2012

Øst

Silja&Noam skriver:

Jeg har termin d. 12 marts, men blir sat i gang på mandag pga forskellige ting

Jeg var ved JM igår som kunne konstatere jeg havde åbnet mig en finger og hun kunne "kilde" hans hoved og at jeg var meget blød, så jeg  var helt sikkert klar Glæder mig helt ubeskriveligt!!

Her står den på bækkenløsning og INGEN sex  Ville så gerne men kan bare ikke.. ØV!

Er meget mærket af graviditeten, duer bare ik til det men jeg har hele tiden prøvet at være positiv. Kalenderen er os fyldt op med alt muligt så tiden ikke er så lang

Mangler bare tasken til mig og manden ellers er alt klappet og klar til på mandag

Er ked af at du har haft det svært. Øv så er 9 måneder bare lang tid... Men uhhhhh hvor blir det spændende på mandag  ville ønske det var mig!!

fingre for det hele går super  og glæder mig til at høre lidt, måske se et billede af den lille...

Anmeld

28. februar 2012

Sujan

Har Termin d. 25 marts...

Synes jeg har været enormt heldig i min graviditet. Har haft en del kvalme her til sidst. Men er til at overleve. Jeg har taget 8 kg. på og har stadig fuld bevægelighed. Andet end de almindelige ting fordi maven er i vejen.

Ja så er der alle de almindelige ting som, træthed og konstant tissen

Jeg er meget spændt på fødslen og drømmer nogle gange at den går i gang så er helt forvirret når jeg vågner.

Jeg håber dog at hun bliver derinde til termin, da mit liv er lidt hektisk i disse dage, så er slet ikke klar. Ligner mig slet ikke. Men skal flytte d. 16 marts og håber lige jeg kunne nå at komme på plads inden...

Synes det er så vildt at det er snart. Snart er ens liv forandret og man skal være mor til et lille vidunder. Nøj hvor jeg glæder mig.

Anmeld

29. februar 2012

Silja&Noam

Er ked af at du har haft det svært. Øv så er 9 måneder bare lang tid... Men uhhhhh hvor blir det spændende på mandag  ville ønske det var mig!!

fingre for det hele går super  og glæder mig til at høre lidt, måske se et billede af den lille...

Ja det er det, men nu da det er snart så kan det lige holde humøret oppe  

jeg skal nok sætte billede ind

jeg glæder mig helt vildt og manden er helt rundt på gulvet

jeg var til JM mandag og blev undersøgt og have åbnet mig 1 finger og var meget blød så nu skal jeg undersøges igen imorgen så tager vi den derfra siger hun. Så det kan være det blir før mandag

Anmeld

29. februar 2012

GitteC78

Jeg har termin på lørdag d 3 marts, så det kan ske når som helst. Jeg var til sidste jm besøg inden termin i mandags og hun skønnede den lille til at veje 3400-3500 g. Hun lavede en hinde løsning, ikke behageligt, men som hun sagde så kan det måske sætte lidt gang i fødslen, at jeg måske føder før termin, at der kommer gang i veer. Men men men der er ikke sket noget endnu. Nu krydser jeg finger for at der ikke sker noget i dag, vil blive ked af at baby får fødselsdag i dag....

Jeg glæder mig så meget til at få den lille ud . Vi kender ikke kønnet, så det bliver spændende om vi får en pige eller endnu en dreng. VI har en dreng på 17 mdr. så vil da være sjovt med en pige. Glæder mig til at se om barnet ser ud, som jeg forestiller mig. Da min søn kom op til mig efter fødslen, så han helt anderledes ud end jeg havde tænkt mig.

Kom nu ud baby

Anmeld

29. februar 2012

Dietzel

Jeg har termin 7. marts..  Er ved at være så spændt på at møde hende.....

Har haft en graviditet der kun har været positiv.. Har ikke været plaget at noget udover lidt ekstra træthed og selvfølgelig den voksende mave  

Det er virkelig skønt, men det er selvfølgelig trist at læse om jer jer der skal en noget hårdere tid igennem inden de små trolle viser sig.. Godt at humøret er højt og det er jo lige om hjørnet :-)

Min lille prut har desværre ikke sat sig fast endnu, hun vendet dog med hovedt ned af, men står lidt højt over bækkenet..  

Jeg smutter ind til åben konsultation i morgen, for at få tjekket om hun evt. skulle have sat sig fast siden sidste jordmoder besøg 38+1 og skal først afsted til jordmoder igen 40+1. 

Så håber hun har sat sig, så vi kan undgå en ambulance tur, hvis vandet skulle gå...

Pøj pøj til jer alle her det sidste stykke tid 

Anmeld

29. februar 2012

LineSchack

Jeg har termin d. 15 marts,ER BARE SÅ KLAR TIL AT FÅ PRINSESSEN UD!!!! og skal til jordmoder imorgen håber godt nok hun kan gøre et eller andet kan simpelthen ikk holde alle de smerter ud længere, også bækkenløsning og jeg kan for det meste ikk andet end at ligge i sengen..og vil bare så gerne ku se en ende på det her, og få min smukke prinsesse pige i armene. Nogen der ved hvad der skal til før man kan blive sat igang?! Sorry for alt brokket, det skal ikk forståes som om jeg ikk er dybt taknemlig over min datter eller at jeg skal være mor... Held og lykke til jer alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.