Gravid under uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jeg er lærerstuderende på tredje år og min kæreste og jeg har talt meget om at smide p-pillerne og blive gravid på det sidste år af min uddannelse. Vi har været sammen i 5 år, bor i hus og han har fast arbejde. 

Jeg begynder på 4 og sidste år efter sommerferien, men er i tvivl fordi mit sidste (og eneste) fag er idræt... Egentlig passer det meget fint i forhold til at jeg kun skal i skole 2-3 gange om ugen, men jeg er kommet i tvivl fordi jeg næste sommer skal til en idrætseksamen hvori jeg skal fremvise et alsidigt idrætsprogram med atletik, rytme, boldspil og redskabsgymnastik.

Det er redskabsdelen jeg er nervøs for, må man fx springe buk, stå på hænder osv. når man er gravid?? Jeg har altid dyrket meget sport, og har selv indflydelse på hvad min gruppe vælger at fremvise. Men kan det mon lade sig gøre med mave på??  

Håber der er nogen derude som kan give et godt råd, og som måske har været i en lignende situation...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

FrkZier

Tror slet ikke du KAN gøre de ting som højgravid

Anmeld

25. februar 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Hej allesammen

Jeg er lærerstuderende på tredje år og min kæreste og jeg har talt meget om at smide p-pillerne og blive gravid på det sidste år af min uddannelse. Vi har været sammen i 5 år, bor i hus og han har fast arbejde. 

Jeg begynder på 4 og sidste år efter sommerferien, men er i tvivl fordi mit sidste (og eneste) fag er idræt... Egentlig passer det meget fint i forhold til at jeg kun skal i skole 2-3 gange om ugen, men jeg er kommet i tvivl fordi jeg næste sommer skal til en idrætseksamen hvori jeg skal fremvise et alsidigt idrætsprogram med atletik, rytme, boldspil og redskabsgymnastik.