Er lidt i tvivl :( hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Jeg vil gerne høre om i måske kan hjælpe mig, da jeg har de sidste fem dage haft rigtig følsomme nips, har kvalme og har en gang i mellem menses lignende smerter,men skal først have det den 28. i denne her måned.
Jeg har taget et par test en omkring en uge efter æl og en her igår og der er to streger som både jeg og min kæreste kan se, men de er meget svage og er svære at få på et billede, men vil selvf gerne ligge et billede ind så i måske kan give mig noget feedback.
Jeg har tænkt på at købe nogle test imorgen og tage en på søndag og så en mandag eller tirsdag morgen. Ved selvf ikke om det er for tidligt, jeg har været gravid en gang før hvor jeg mistede og har læst at anden gang mærker man det hurtigere og tidligere.
Jeg har kunne mærke kvalmen, metalsmag i munden og har kramper men de sidder forskellige steder, men primært ved midten.

Håber I kan hjælpe mig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg vil gerne høre om i måske kan hjælpe mig, da jeg har de sidste fem dage haft rigtig følsomme nips, har kvalme og har en gang i mellem menses lignende smerter,men skal først have det den 28. i denne her måned.
Jeg har taget et par test en omkring en uge efter æl og en her igår og der er to streger som både jeg og min kæreste kan se, men de er meget svage og er svære at få på et billede, men vil selvf gerne ligge et billede ind så i måske kan give mig noget feedback.
Jeg har tænkt på at købe nogle test imorgen og tage en på søndag og så en mandag eller tirsdag morgen. Ved selvf ikke om det er for tidligt, jeg har været gravid en gang før hvor jeg mistede og har læst at anden gang mærker man det hurtigere og tidligere.
Jeg har kunne mærke kvalmen, metalsmag i munden og har kramper men de sidder forskellige steder, men primært ved midten.

Håber I kan hjælpe mig.

jeg må være ærlig og sige jeg ikke kan se nogen streg, overhovedet jeg krydser aaaalt hvad jeg kan for at stregen kommer/bliver tydligere inden for de næste par dage

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Tak det krydser jeg også selv finger for, da vi gerne vil prøve igen og selvf håber at denne her gang at intet går galt.

Og endnu en gang tak for svaret.

Anmeld

24. februar 2012

GUSO

Anonym skriver:

Hej Piger.

Håber I kan hjælpe mig.

Hej.. Man skal passe på med at tænke for meget over symptomer de kommer og går næsten som bestilt, ens hjerne og krop kan nemt spille en et pus.. Kan desværre ikke overhovedet se noget på det billede kan du ikke ligge ind i farver??
Camilla som håber at den er der..

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan prøve, men synes det meget svært af få det frem, men som skrevet tænker at tage en her på søndag og op til den 28, men vil prøve at se om det lykkedes i farver kan ikke love noget.

Tak for svaret jeg håber også på den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.