Babyklister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Mutti2B

AalborgPigen skriver:

Hvad lavede du din billige udgave af kanonkuren ud af ?  

Sender dig lige en pb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Muffin_girl

Mutti2B skriver:

Sender dig lige en pb

Tak  

Anmeld

24. februar 2012

banana3

Hvad er det for noget ?

Anmeld

24. februar 2012

anja89

Mutti2B skriver:

Du kan købe det i helsekostbutikker og mener det koster 250 for en lille flaske. Husk at det ikke må komme i berøring med metal fordi det er homøpatisk.

Måneden op til jeg blev gravid lavede jeg min egen billige udgave af kanonkuren og bingo

Hvordan laver du dem.? og hvordan fungere de.?

Anmeld

24. februar 2012

Mutti2B

anja89 skriver:

Hvordan laver du dem.? og hvordan fungere de.?

Jeg har bare taget lidt hist og her fra kanonkuren og surfet rundt på nettet efter vitaminer der er gode at ta hvis man vil være gravid. Du kan finde den hvis du googler kanonkuren

Anmeld

24. februar 2012

anja89

Mutti2B skriver:

Jeg har bare taget lidt hist og her fra kanonkuren og surfet rundt på nettet efter vitaminer der er gode at ta hvis man vil være gravid. Du kan finde den hvis du googler kanonkuren

Nu har jeg lige prøvet at google den og syntes det ser meget forvirrened ud

Hvad vil sådan en kanonkur koste.? Og vil du evt kunne sende mig en pb omkring den

Anmeld

24. februar 2012

Mutti2B

anja89 skriver:

Nu har jeg lige prøvet at google den og syntes det ser meget forvirrened ud

Hvad vil sådan en kanonkur koste.? Og vil du evt kunne sende mig en pb omkring den

Jeg ved slet ikke hvor meget den løber op i men den er dyr. Derfor valgte jeg også bare nogle af vitaminerne fra den. Synes også den var meget omfattende. Så jeg har ikke nogen erfaring med den

Anmeld

24. februar 2012

grinny

Mutti2B skriver:

Jeg ved slet ikke hvor meget den løber op i men den er dyr. Derfor valgte jeg også bare nogle af vitaminerne fra den. Synes også den var meget omfattende. Så jeg har ikke nogen erfaring med den

Du må også gerne sende en PB til mig, hvis du vil?

Anmeld

24. februar 2012

grinny

banana3 skriver:

Hvad er det for noget ?

Det er noget som skulle gøre at ægget har større mulighed for at sætte sig fast og blive. Ved ikke om det virker, tror det er sådan ca 50/50 hvis man læser folks erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.