Kan altså ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

AnnaK89

Team Putte skriver:

Nu har jeg ik tvillinger så ved ik om man kan få det, men måske en kombi-vogn hvor du kan have barnevognskasse eller hård lift på til den helt lille i den ene side og klapvognsdel på til den store i den anden side? hvis hun altså kan sidde i sådan en

Det var også det jeg skrev, at jeg gerne ville have.

Men det er ergo og fys ikke med på

Den ser sådan her ud og man kan sætte en lift i til den lille.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

l.kjoeller

AnnaKJ skriver:

Nej det synes jeg heller ikke, at vi skal

Det er en træls situation

ja. må være hårdt at være gravid, og samtidig skullet have de praktiske problemer at slåsse med.. du har nok at tænke på kan jeg forestille mig

Anmeld

24. februar 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Det var også det jeg skrev, at jeg gerne ville have.

Men det er ergo og fys ikke med på

Den ser sådan her ud og man kan sætte en lift i til den lille.

Arh det var bare fordi du skrev en søskendevogn og så tænkte jeg at det da nok var noget andet

Så kan jeg ik se problemet men hvis de er bekymrede for hendes ryg så er der nok en grund til det.. Altid noget de vil se på den men ærgeligt det er så sent

Anmeld

24. februar 2012

Nessie

Jeg synes ærlig talt at de er lidt uforskammede.

Kan de virkelig ikke se nødvendigheden af at have en vogn, som begge børn kan sidde i? Det kunne jo tænkes at du godt ville ud at gå en tur med dem hver dag, eller bare ud at handle et par gange om ugen, men det er jo ikke ensbetydende med at man skal køre i bil til alt.

Synes godt du kan prøve at tage ud i en forretning og forhøre dig om udvalget og forklare situationen, så må de kunne guide jer i retning af den vogn der passer til jeres behov, så du også har dén at vise til fys., når de engang gider tage med ud at kigge på den.

Kan heller ikke forstå at det skal vente helt til maj, de må da bestemt have et par timer inden da

Anmeld

24. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har du haft din datter med ude og prøve at sidde i den?? Hvis du mener at hun sidder fint i den, og at det jo ik er en vogn hun ska sidde i flere timer i hver dag/ en gang i mellem, ka jeg ik se problemet! jeg arbejder med handicappet børn og vi køre tit ture med dem i forkellige typer klapvogne! 

Ang handicpbil, så ka det tage flere år at få dem bevilliget! Vh stine

Anmeld

10. marts 2012

LottePrut

Nu kan det godt være at jeg spørger dumt! Men hvilken slags vogn vil din fysioterapeut have at du har til din ældste datter?

For så må du jo finde ud af om dén slags vogn kan fåes i en tvillingeversion og så selv sætte en lift i den ene side?

Jeg kan godt følge dig I at det er strengt det de gør, men jeg er sikker på at de ikke er sådan bare for at være på tværs - det allervigtigste er jo din datters ryg!

Du kunne måske også anskaffe en bæresele til den lille til de første par måneder? Så kan du da ihvertfald få dem begge med ud på tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.