Vi står i den situation, at vi jo venter nr. 2. I forvejen har vi en handicappet datter på snart 2½ og hun kan ikke sidde selv.
Nu står vi også skal finde ud af, hvilket transportmiddel (barnevogn/søskendeklapvogn) vi skal vælge. Havde forstillet mig en emmaljunga søskendeklapvogn, med lift til den lille.
Men ergo og fys som er tilkoblet vores datter, mener ikke det er en god ide, da de ikke mener, at Lærke kan sidde i den 
Selerne er lige som i hendes autostol, og den sidder hun fint i - og man kan jo sætte noget ekstra støtte i af en art.
Jeg siger så til dem, at jeg jo ikke kan køre rundt med to vogne
Hvor til de siger, hvor tit jeg egentlig regner med at skulle ud med begge to
Altså det er jo i sidste ende mig, der kommer til at bestemme det 
Siger så, at skal vi ud, jamen så kan vi jo altså heller have to vogne i vores bil 
Der siger de så - jamen det er da derfor, at i skal søge en handicapbil
Og NEJ - vi skal ikke søge en handicap bil og sælge vores egen når nu, at Lærke stadig sidder rigtig fint i den.
Bliver virkelig skudt i sænk, hver gang de nævner det 
Med det de siger, giver det mig jo ikke muligheden, for at være ude med begge mine piger på samme tid
De er gået med til at se på den søskendevogn, men det er først i slutningen af maj - altså 4 uger før jeg har termin og har fået at vide, at der kan være en del ventetid på at få dem hjem, da den de har i butikken, kun er en udstillingsmodel. Så kan være, at vi ikke engang har en vogn til baby når hun kommer 
Hvad gør vi i denne situation? Bliver virkelig ked af det, hvis jeg ikke kan tage begge piger med på samme tid