Det Klør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

crille

Masig skriver:

Det klør også rigtig meget her, over hele kroppen.. Læge og jordmoder sagde at det KUNNE være en allergisk reaktion pga hormonerne (som kan afhjælpes med antihistamin), men at det højest sandsynligt var en blanding af at kroppen forandrede sig og at det var vinter og huden derfor tørrer meget ud... Jeg bruger creme på hele kroppen hver dag, er det rigtig slemt så flere gange om dagen og det hjælper altså lidt... Det klør stadig, men det er til at holde ud så længe jeg husker at bruge masser af creme og olie på kroppen...

Hvor langt er du henne? Og hvor længe har du haft det sådan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

crille

MelikkazMoar skriver:

hos mig begyndte det at klø gevaldigt.. og jeg fik det tjekket.. og det var heller ikke graviditets klør.. men forhøjet levertal..

(OG IKKE FOR AT SKRÆMME DIG) men det er ikke særlig rart,. men du må høre hvad de siger tirsdag.. heldigvis er den bare en blodprøve eller 2.. og så ved de besked..

håber det går over og det ikke er forhøjet levertal.. for det er godt nok træls..

Krydser også alt hvad der kan krydses.. Er egentlig lidt ligeglad lige pt i forhold til generne, men jeg er jo naturligvis bange for om det kan være synptomer der kan have konsekvenser for min lille bebs. 

Glæder mig bare til at jeg forhåbentlig snart får at vide at der intet er af bekymrende art og så kan jeg meget bedre holde tanken ud.

Må vist forsøge mig med flere indsmøringer hver dag  - det er måske nok et punkt jeg kunen blive bedre til.. Har dog skiftet creme ud til en babycreme, som skulle være optimal .. 

Anmeld

25. februar 2012

crille

Masig skriver:

Det klør også rigtig meget her, over hele kroppen.. Læge og jordmoder sagde at det KUNNE være en allergisk reaktion pga hormonerne (som kan afhjælpes med antihistamin), men at det højest sandsynligt var en blanding af at kroppen forandrede sig og at det var vinter og huden derfor tørrer meget ud... Jeg bruger creme på hele kroppen hver dag, er det rigtig slemt så flere gange om dagen og det hjælper altså lidt... Det klør stadig, men det er til at holde ud så længe jeg husker at bruge masser af creme og olie på kroppen...

Kan bestemt godt blive bedre på den konto.. Har godt nok skiftet cremen og vaskepulveret ud med noget mere hensigtsmæssigt, men kunne godt smøre flere gange om dagen, syntes bare ikke rigtig det letter på kløen når jeg smører.. 

Tak for din fortælling i øvrigt, det letter på nervøsiteten at høre det ikke behøves at være noget ildevarslende  

Anmeld

25. februar 2012

Masig

crille skriver:

Kan bestemt godt blive bedre på den konto.. Har godt nok skiftet cremen og vaskepulveret ud med noget mere hensigtsmæssigt, men kunne godt smøre flere gange om dagen, syntes bare ikke rigtig det letter på kløen når jeg smører.. 

Tak for din fortælling i øvrigt, det letter på nervøsiteten at høre det ikke behøves at være noget ildevarslende  

Det hjælper heller ikke fordi man lige smøre en gang om dagen i tre dage... Jeg smurte nemlig også bare om morgenen og kunne ikke forstå hvorfor der et par dage ikke var sket noget, men så begyndte jeg at smørre lidt oftere nogle dage, og efter en uges tid eller to blev det pludselig meget bedre... Hvis huden er rigtig tør og udsat så skal der fugt til i længere tid inden man kan mærke forskel så du skal bare blive ved så skal det nok hjælpe på et tidspunkt

Anmeld

25. februar 2012

Masig

crille skriver:

Hvor langt er du henne? Og hvor længe har du haft det sådan? 

Jeg er lgie knap 17 uger henne og har haft det sådan i mange uger... Tror det startede omkring uge 10-12 stykker...

Anmeld

25. februar 2012

Mutti2B

crille skriver:

TAK!! Gode historier om kløe er vældig velkommen Hvor længe måtte du vente på svar fra blodprøver? 

Godt det snart er tirsdag  

Jeg fik taget blodprøver om fredagen og fik svar om tirsdagen

Anmeld

25. februar 2012

crille

Masig skriver:

Jeg er lgie knap 17 uger henne og har haft det sådan i mange uger... Tror det startede omkring uge 10-12 stykker...

Det lyder meget lig mig.. bare lidt tidligere på begge punkter.. Må tage mig sammen og være mere flittig med smøringen og så se om det ikke bliver bedre..  

Anmeld

25. februar 2012

Masig

crille skriver:

Det lyder meget lig mig.. bare lidt tidligere på begge punkter.. Må tage mig sammen og være mere flittig med smøringen og så se om det ikke bliver bedre..  

Det er i hvert fald et forsøg værd...

Anmeld

26. februar 2012

MelikkazMoar

crille skriver:

Krydser også alt hvad der kan krydses.. Er egentlig lidt ligeglad lige pt i forhold til generne, men jeg er jo naturligvis bange for om det kan være synptomer der kan have konsekvenser for min lille bebs. 

Glæder mig bare til at jeg forhåbentlig snart får at vide at der intet er af bekymrende art og så kan jeg meget bedre holde tanken ud.

Må vist forsøge mig med flere indsmøringer hver dag  - det er måske nok et punkt jeg kunen blive bedre til.. Har dog skiftet creme ud til en babycreme, som skulle være optimal .. 

ja der er jo ikke andet at gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.