Det Klør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

crille

Jeg har kløet i måske en måneds tid og er kun i uge 14. Det er ikke som sådan under fødder og i hænder som man beskriver om graviditetskløe.. Det er OVER DET HELE! I sær om aftenen..

Hvordan er andres erfaringer med kløe?

Fik at vide til NF at jeg skal få det tjekket, hvilket jeg også skal på tirsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

FrkZier

crille skriver:

Jeg har kløet i måske en måneds tid og er kun i uge 14. Det er ikke som sådan under fødder og i hænder som man beskriver om graviditetskløe.. Det er OVER DET HELE! I sær om aftenen..

Fik at vide til NF at jeg skal få det tjekket, hvilket jeg også skal på tirsdag.

har ingen erfaringer med kløe, du må jo 'bare' vente og se hvad der sker tirsdag

Anmeld

24. februar 2012

Team Putte

crille skriver:

Her kløer det oz over det hele engang imellem.. Nogle gange er det bare nogle enkelte timer andre gange er det en hel dag hvor det bare kløer og kløer

Anmeld

24. februar 2012

NNL

Hos mig kløede det også meget omkring uge 14-17, men det gik over igen. Det var også værst om aftenen, og mest på ryggen, maven og benene. Har egentlig aldrig fået det tjekket, tænkte bare at det var huden der forberedte sig på at blive godt og grundigt udvidet

Men det er fint du får det undersøgt, hvis det er så slemt for dig, så galt var mit nok ikke 

Anmeld

24. februar 2012

crille

Tak for feed back.. Lyder til jeg står rimelig alene om den..  

Men det er jo kun godt, for det er ikke helt optimalt.. Så krydser jeg bare for det ikke er det der kaldes graviditetskløe.. havde lige håbet  der havde æret andre i samme situation der kunne fortælle at det er ingenting, og at det snart går over.. hehe.. 

Anmeld

24. februar 2012

Mutti2B

Jeg var ved at blive sindsyg over det kløede konstant da jeg var 8-10 uger henne. Lægen mistænkte det også for at være leverbetinget graviditetskløe og tog blodprøver. Men heldigvis var der ikke noget og kløen forsvandt igen

Anmeld

25. februar 2012

crille

Mutti2B skriver:

Jeg var ved at blive sindsyg over det kløede konstant da jeg var 8-10 uger henne. Lægen mistænkte det også for at være leverbetinget graviditetskløe og tog blodprøver. Men heldigvis var der ikke noget og kløen forsvandt igen

TAK!! Gode historier om kløe er vældig velkommen Hvor længe måtte du vente på svar fra blodprøver? 

Godt det snart er tirsdag  

Anmeld

25. februar 2012

MelikkazMoar

crille skriver:

hos mig begyndte det at klø gevaldigt.. og jeg fik det tjekket.. og det var heller ikke graviditets klør.. men forhøjet levertal..

(OG IKKE FOR AT SKRÆMME DIG) men det er ikke særlig rart,. men du må høre hvad de siger tirsdag.. heldigvis er den bare en blodprøve eller 2.. og så ved de besked..

håber det går over og det ikke er forhøjet levertal.. for det er godt nok træls..

Anmeld

25. februar 2012

frk-stoltze

crille skriver:

Her har det også kløet en hel del, men besluttede mig så for at smøre min krop mere ind i creme, da den stadig så tør ud og det hjalptrittin meget

Anmeld

25. februar 2012

Masig

Det klør også rigtig meget her, over hele kroppen.. Læge og jordmoder sagde at det KUNNE være en allergisk reaktion pga hormonerne (som kan afhjælpes med antihistamin), men at det højest sandsynligt var en blanding af at kroppen forandrede sig og at det var vinter og huden derfor tørrer meget ud... Jeg bruger creme på hele kroppen hver dag, er det rigtig slemt så flere gange om dagen og det hjælper altså lidt... Det klør stadig, men det er til at holde ud så længe jeg husker at bruge masser af creme og olie på kroppen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.