Venter bebs!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

chas12

Trine89 skriver:

Tillykke med graviditeten  

Men jah som en anden siger bekymringer er der nok af.. Og det er nogle gange de mest mærkelig ting man kan bekymre sig som. hihi

Tak for det

Haha ja det tror jeg gerne, tror der kommer til at ske mange mærkelige ting i dete forløb som der måske ellers ikke var sket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

chas12

TR skriver:

Stort tillykke er det ikk bare dejligt at være i den gruppe ? ;D .. Jeg kender godt til det at være nervøs, er jeg nemlig os selv !

Jo er du tosset! Og havde slet ikke troet jeg ville kommer herover så hurtigt så det er bare så dejligt

Også et tillykke til dig med din bebs

Anmeld

24. februar 2012

M (:

chas12 skriver:

Tak for det - og ja det er helt sikkert naturligt. Men kan godt mærke jeg glæder mig til efter uge 12 hvor riskoen for abort er ovre. Har lige haft en søster der også aborterede i uge 6 eller sådan noget - men det behøver jo ikke betyde jeg ogsåp gør

Nej, det gør det nemlig ikke. Bare fordi det sker for ens søster, mor eller veninde betyder det ikke, at det "smitter". (: 

Anmeld

24. februar 2012

Klokkeblomst88

Stort tillykke

Anmeld

24. februar 2012

Frk-Lotusblomst

chas12 skriver:

Ja det tror jeg da på! Har først lige fundet ud af det og straks vælter de første bekrymringer frem! altså.. hehe

Ja, sådan er det.. Men man skal bare tro på det og beholde de positive tanker..

Anmeld

24. februar 2012

TR

chas12 skriver:

Jo er du tosset! Og havde slet ikke troet jeg ville kommer herover så hurtigt så det er bare så dejligt

Også et tillykke til dig med din bebs

Mange tak hvor langt er du så henne ??

Anmeld

24. februar 2012

chas12

TR skriver:

Mange tak hvor langt er du så henne ??

Jamen havde min sidste mens første dag den 23/1 så kun omkring de 4+3. Men man skal jo starte et sted
Hvad med dig hvor langt er du?

Anmeld

24. februar 2012

AnnaK89

Tillykke

Anmeld

24. februar 2012

TR

chas12 skriver:

Jamen havde min sidste mens første dag den 23/1 så kun omkring de 4+3. Men man skal jo starte et sted
Hvad med dig hvor langt er du?

Hehe ja det skal man (; jeg var 6 uger henne før jeg fandt ud af det Idag er jeg 10+1 i følge den tryghedsscanning jeg har været til men i følge lægen er jeg 9+ 5 (;

Anmeld

24. februar 2012

chas12

Tak skal i have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.