Venter bebs!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

chas12

Så blev det vidste allerede min tur til at kommer herover i denne gruppe!

Jeg lagde for nogle dage siden et billede ind af en af mine graviditetstest der viste positiv, og dagen efter til lægen men testen viste så godt som negativ, dog kunne lægen antyde en lille bitte streg. Vi aftalte jeg kom derned til morgen igen (2 dage efter) og allerede 10 sek efter testen var taget sagde lægen at den var negativ, men så efter et halvt minut begyndte stregen at komme. Så han mente alså jeg var gravid (har også testet med 3 forskellige mærker herhjemme som alle viste en streg, dog var den ikke vildt tydelig men den var der! Så jeg skal vidst være MOAR

Men ihh jeg kan alligevel ikke helt forstå det og er også nervøs for om der nu er et barn og om det går til osv  Men

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke..
Ja bekymringer er der nok af..

Anmeld

24. februar 2012

M (:

Stort tillykke med den lille spire i maven! Det er helt naturligt at blive nervøs, men så længe du har to streger og ingen blødning er der ingen grund til bekymring.. 

Anmeld

24. februar 2012

FrkZier

chas12 skriver:

Jeg lagde for nogle dage siden et billede ind af en af mine graviditetstest der viste positiv, og dagen efter til lægen men testen viste så godt som negativ, dog kunne lægen antyde en lille bitte streg. Vi aftalte jeg kom derned til morgen igen (2 dage efter) og allerede 10 sek efter testen var taget sagde lægen at den var negativ, men så efter et halvt minut begyndte stregen at komme. Så han mente alså jeg var gravid (har også testet med 3 forskellige mærker herhjemme som alle viste en streg, dog var den ikke vildt tydelig men den var der! Så jeg skal vidst være MOAR

Men ihh jeg kan alligevel ikke helt forstå det og er også nervøs for om der nu er et barn og om det går til osv  Men

hvor det dejligt.. tillykke!!!

Anmeld

24. februar 2012

Trine89

Tillykke med graviditeten  

Men jah som en anden siger bekymringer er der nok af.. Og det er nogle gange de mest mærkelig ting man kan bekymre sig som. hihi

Anmeld

24. februar 2012

TR

chas12 skriver:

Stort tillykke er det ikk bare dejligt at være i den gruppe ? ;D .. Jeg kender godt til det at være nervøs, er jeg nemlig os selv !

Anmeld

24. februar 2012

Wish

Stort tillykke !! 

Anmeld

24. februar 2012

chas12

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke..
Ja bekymringer er der nok af..

Ja det tror jeg da på! Har først lige fundet ud af det og straks vælter de første bekrymringer frem! altså.. hehe

Anmeld

24. februar 2012

chas12

M (: skriver:

Stort tillykke med den lille spire i maven! Det er helt naturligt at blive nervøs, men så længe du har to streger og ingen blødning er der ingen grund til bekymring.. 

Tak for det - og ja det er helt sikkert naturligt. Men kan godt mærke jeg glæder mig til efter uge 12 hvor riskoen for abort er ovre. Har lige haft en søster der også aborterede i uge 6 eller sådan noget - men det behøver jo ikke betyde jeg ogsåp gør

Anmeld

24. februar 2012

chas12

FrkZier skriver:

hvor det dejligt.. tillykke!!!

Ja det er bare rigtig dejligt! Havde godt nok heller ikke troet det ville gå så hurtigt Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.