Den bedste sammensætning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
K&S skriver:

Jeg kigger lige på det i morgen 

Skub lige til mig, hvis jeg glemmer dig 

Super tak! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

piadas

AndreasMor84 skriver:

Hyldeblomstcreme med friske jordbær i en chokoladekage

Appelsinmousse og appelsin-krokantchokoladecreme

Kiwimousse og hvid chokoladecreme i en mørk chokoladekage

Sidder lige og leder efter noget kagefyld!

Hvordan laver du appelsinmousse?

Anmeld

4. marts 2013

Karla

Miss Church skriver:

Jeg elllsker daim-creme! Den er næsten stenstikker, hver gang jeg laver lagkage Og så hvis der er en rest, smager det vildt godt med friske appelsiner! 

Den er specielt god, hvis man laver en anden mere frisk, frugt eller bær creme! 

Hvordan laver du daim-cremen?
Skal nemlig have lavet en kage her til weekenden, og tror det skal være med det. Men der er så mange forskellige opskrifter på nettet

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

Karla skriver:

Hvordan laver du daim-cremen?
Skal nemlig have lavet en kage her til weekenden, og tror det skal være med det. Men der er så mange forskellige opskrifter på nettet

Jeg bruger den her opskrift

200 g. Marabou Daim/Toblerone/chokoladeskildpadder/sukkerfri chokolade/andet chokolade

½ liter piskefløde

Fløde og chokolade varmes op til kogepunktet under omrøring. Tag gryden af blusset når det småbobler. Det må ikke koge. Hæld massen i en skål. Lad den køle af på køkkenbordet uden låg, dækkes med film og sættes i køleskab natten over. Minimum 8 timer. Pisk massen meget stiv med elpisker, men ikke så meget så den bliver grynet.

Her er til 2 lag i en almindelig lagkage.

Det er super nemt at lave og smager rigtig godt! 

Anmeld

4. marts 2013

LilleLene

merichs skriver:

Hver gang jeg laver kage, bliver det stort set altid med hindbærmousse og tobleronecreme, og det smager jo DEJLIGT!

Men nu skal der prøves noget andet. Så de damer (og mænd);

Hvad er jeres favoritsammensætning af creme/mousse??

chokoladekage med limemousse og hvid chokoladecreme

Anmeld

4. marts 2013

AnthonsMor

Miss Church skriver:

200 g. Marabou Daim/Toblerone/chokoladeskildpadder/sukkerfri chokolade/andet chokolade

½ liter piskefløde

Fløde og chokolade varmes op til kogepunktet under omrøring. Tag gryden af blusset når det småbobler. Det må ikke koge. Hæld massen i en skål. Lad den køle af på køkkenbordet uden låg, dækkes med film og sættes i køleskab natten over. Minimum 8 timer. Pisk massen meget stiv med elpisker, men ikke så meget så den bliver grynet.

Den opskrift nupper jeg lige

Anmeld

4. marts 2013

Karla

Miss Church skriver:

½ liter piskefløde

Super, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.