Sa/ma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

MKuhr

Kofoed. skriver:

Må lige bryde ind, ma er det ikke altid nødvendigt med udskrabning, nogle gange, faktisk oftest, er medicinsk abort nok.

Korrekt

det kommer også an på hvor langt henne man er. og hvis man er langt henne så man skal have medicisk skal man også mange gange have en udskrabning bagefter alligevel for at sikre at alt er ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Stéphanie

Kofoed. skriver:

Ved ikke om nogen har svaret, men ma er en under kategori af sa, ligesom mislykket biokemisk graviditet også er det.

Ma = missed abort (hvor den er gået til, men ikke selv kan komme ud)
Sa = spontan abort

Ellers andet?

Tusind tak for svaret  Det er aaaaltid dejligt at blive lidt klogere 

Anmeld

23. februar 2012

Timse

Stéphanie skriver:

Nej det er den ikke, men sad faktisk herinde sådan ca i døgndrift da den blev oprettet 

Hehe ja oki

Anmeld

23. februar 2012

marius' mor

Hvad er forskellen på en Sa vs. Ma??? 

SA= spontan abort. (kroppen frastøder et fostret på egen hånd)

Ma= missed abortion. fostret er gået til, men ikke udstødt. der laves en medicinsk abort med eks stikpiller, der ligges op i vaginalt.

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

marius' mor skriver:

SA= spontan abort. (kroppen frastøder et fostret på egen hånd)

Ma= missed abortion. fostret er gået til, men ikke udstødt. der laves en medicinsk abort med eks stikpiller, der ligges op i vaginalt.

Mange tak for svaret 

Anmeld

23. februar 2012

marius' mor

Stéphanie skriver:

Mange tak for svaret 

det var da så lidt..

Anmeld

23. februar 2012

Muffinmus

Jeps, og MA er klart det værste, hadede min Ma, men min Sa var nemrmere at komme mig over.

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

MariaE skriver:

Jeps, og MA er klart det værste, hadede min Ma, men min Sa var nemrmere at komme mig over.

Årh din stakkel Men kan se du har heldet med dig nu 

Anmeld

23. februar 2012

l.kjoeller

Stéphanie skriver:

Hvad er forskellen på en Sa vs. Ma??? 

har ikke lige læst svarene men har du ikke fået svar endnub så er Sa = spontan abort hvor det går i gang af sig selv og Ma = medicinsk abort hvor graviditeten er gået i stå somregel, og man med medicin sætter aborten igang

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

l.kjoeller skriver:

har ikke lige læst svarene men har du ikke fået svar endnub så er Sa = spontan abort hvor det går i gang af sig selv og Ma = medicinsk abort hvor graviditeten er gået i stå somregel, og man med medicin sætter aborten igang

Jeg har godt nok fået svar, men sætter pris på at du lige ville give dig tid til også at svare, så mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.