Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Timse skriver: Hehe den hjalp mig meget da jeg startede herinde
Hehe den hjalp mig meget da jeg startede herinde
Er lidt forundret over at jeg ikke er stødt på den tråd lidt før. Måske jeg skal huske at åbne øjenene en gang i mellem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: Jo, så kan det også være de tænker over at det ikke er alle der er med på forkortelser
Jo, så kan det også være de tænker over at det ikke er alle der er med på forkortelser
Lige præcis
Stéphanie skriver: Er lidt forundret over at jeg ikke er stødt på den tråd lidt før. Måske jeg skal huske at åbne øjenene en gang i mellem
Den er jo ikke hel ny
Timse skriver: Den er jo ikke hel ny
Nej det er den ikke, men sad faktisk herinde sådan ca i døgndrift da den blev oprettet
Pernille08 skriver: En SA er en spontan abort og en MA er en missede abort . En MA kræver en udskrabning . Hvor en SA klare kroppen det selv .
En SA er en spontan abort og en MA er en missede abort . En MA kræver en udskrabning . Hvor en SA klare kroppen det selv .
Tak for hjælpen
SA er spontan abort= sker normalt, kroppen udstøder fosteret.
MA er missed abortion = opdaget med ultralyds skanning
Mrs. skriver: SA er spontan abort= sker normalt, kroppen udstøder fosteret. MA er missed abortion = opdaget med ultralyds skanning
Mange tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128