Tror jeg går i seng nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

linemus

...måske med en lille mad i hånden Skal op kl.6 imorgen, og endnu værre hive ungerne med op også, fordi jeg skal på kompetencekursus. Så kan jeg måske lære, hvad det er jeg kan. Det bliver hårdt, nu hvor jeg er vant til at drive den af herhjemme - kursus i to dage fra 8.30-15. Bliver så træt så træt allerede. Sov godt tøsepiger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

ka li ja

ååhh sov selv godt kære pige

kan man komme på kursus for at lærer hvad det er man kan???
det ved morten da vidst ikke

kan du ha en rigtig god dag. i morgen har jeg min aller aller sidste fridag for denne gang
så ses vi ikke før i påsken igen... snøft

Anmeld

24. marts 2009

linemus

ka li ja skriver:

ååhh sov selv godt kære pige

kan man komme på kursus for at lærer hvad det er man kan???
det ved morten da vidst ikke

kan du ha en rigtig god dag. i morgen har jeg min aller aller sidste fridag for denne gang
så ses vi ikke før i påsken igen... snøft

Årh, øv Det lyder trist. Så vil jeg savne dig rigtig meget

Jeg skal på kursus gennem Karrierecentret på uni. Måske er der noget lignende i Århus? Det er i hvert fald super godt og giver en god afklaring på ens kompetencer. Jeg har været på det før, men trænger lige til en opfrisker, nu hvor jeg skal skrive ansøgninger og skrive noget pænt om mig selv

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

linemus skriver:

Årh, øv Det lyder trist. Så vil jeg savne dig rigtig meget

Jeg skal på kursus gennem Karrierecentret på uni. Måske er der noget lignende i Århus? Det er i hvert fald super godt og giver en god afklaring på ens kompetencer. Jeg har været på det før, men trænger lige til en opfrisker, nu hvor jeg skal skrive ansøgninger og skrive noget pænt om mig selv

det lyder da som en skide god ide. jeg foreslår ham det lige
aj det er måske ikke helt så slemt at jeg ikke kommer her ind. men jeg kommer nok ikke så meget. jeg har jo kun haft tid nu her hvor je har holdt ferie...
men jeg vil også savne dig søde
sov godt nat nat. jeg smutter også nu.

sov rigtig godt allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.