jeg er hele tiden bange for at miste.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

M (:

Ja .. det er også rigtigt .. men er bange for at glæde mig for meget for jeg bliver så ked af det hvis det går galt igen...  hold nu fast nolge rutsjeture jeg har haft  

men det burde jo lykkes den her gang, ellers er der et eller andet rivende galt med mig 

Jeg forstår udemærket at du er bange, men tror du bliver nødt til at give dig selv luft for alle bekymringerne.. Ellers kan det blive 9 rigtig lange måneder.. For lige nu går bekymringerne til uge 12, derefter til uge 20, derefter til uge 37, derefter til barnet er født.. Man kan nok aldrig slippe bekymringerne helt, men du bliver nødt til at sige til dig selv, at du må tro på det, og glæde dig over, at du har en lille ønskespire i maven..

Og hvis du mister igen bliver du ikke mindre ked af det af, ikke at have glædet dig, tværtimod, for så blev det en selvopfyldende profeti.. Man BLIVER ked af det når man mister, og det uanset om man havde været fuld af bekymring, eller om man havde glædet sig til ønskebarnet..

Så søde Camillos, pas nu på dig selv! Og NYD din graviditet og tro på, at det nok skal lykkedes denne gang!

Og nej, at glæde sig betyder ikke, at man ligefrem styrter ud og køber helt vildt ind inden uge 12 (men det ville jeg ikke råde nogen til uanset, hvilken historie man har/ikke har), men det betyder, at man passer godt på sig selv, og at hver gang de negative tanker overmander en, forsøger man at bekæmpe dem med positive tanker..

Tror mentaliteten har større betydning end vi ved, og hvis positive tanker kan ændre bare det mindste er det vel forsøget værd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

MKuhr

Jeg var 8 uger henne da jeg begyndte at bløde, afsted i ambulance til sygehus, de skannede mig og alt var som det skulle være og den lille lå derinde og hyggede sig rigtig. det var bare nogle blodlommer. noget de mente var helt normalt og ville gå i sig selv. mistede så da jeg var i uge 16.

Har også haft mange ufrivillige aborter, så forstår 100% hvordan du har det nu. man går og er bange hver eneste dag og ja gu ville det være dejligt med en skanner 24-7. 

Jeg ved du ikke kan lukke af for det og bekymringerne vil være der konstant i 9 måneder, og dobbelt så slemme når du har født den lille guldklump. men prøv og få tankerne et andet sted hen, lav noget der får dig til at tænke på noget andet, jeg selv ville sætte en film på eller læste en bog.

HELD OG LYKKE!! SENDER POSITIVE TANKER 

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

M (: skriver:

Jeg forstår udemærket at du er bange, men tror du bliver nødt til at give dig selv luft for alle bekymringerne.. Ellers kan det blive 9 rigtig lange måneder.. For lige nu går bekymringerne til uge 12, derefter til uge 20, derefter til uge 37, derefter til barnet er født.. Man kan nok aldrig slippe bekymringerne helt, men du bliver nødt til at sige til dig selv, at du må tro på det, og glæde dig over, at du har en lille ønskespire i maven..

Og hvis du mister igen bliver du ikke mindre ked af det af, ikke at have glædet dig, tværtimod, for så blev det en selvopfyldende profeti.. Man BLIVER ked af det når man mister, og det uanset om man havde været fuld af bekymring, eller om man havde glædet sig til ønskebarnet..

Så søde Camillos, pas nu på dig selv! Og NYD din graviditet og tro på, at det nok skal lykkedes denne gang!

Og nej, at glæde sig betyder ikke, at man ligefrem styrter ud og køber helt vildt ind inden uge 12 (men det ville jeg ikke råde nogen til uanset, hvilken historie man har/ikke har), men det betyder, at man passer godt på sig selv, og at hver gang de negative tanker overmander en, forsøger man at bekæmpe dem med positive tanker..

Tror mentaliteten har større betydning end vi ved, og hvis positive tanker kan ændre bare det mindste er det vel forsøget værd? 

Tusind tak for støtten og gud hvor har du egentlig bare ret! Den skrivelse hjalp mig! engang imellem skal ordene bare siges fra en anden, før man kan se en måde at se frem på ..  

Tak fordi du har brugt din tid på at skrive til mig det hjalp! 

Anmeld

23. februar 2012

M (:

Camillos skriver:

Tusind tak for støtten og gud hvor har du egentlig bare ret! Den skrivelse hjalp mig! engang imellem skal ordene bare siges fra en anden, før man kan se en måde at se frem på ..  

Tak fordi du har brugt din tid på at skrive til mig det hjalp! 

Er glad, hvis det bare hjalp en smule. (: Du skal altid være velkommen til at skrive, hvis du har brug for støtte eller et kram. 

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

M (: skriver:

Er glad, hvis det bare hjalp en smule. (: Du skal altid være velkommen til at skrive, hvis du har brug for støtte eller et kram. 

tusind tak .. og nogen gange et ordentligt spark bagi gør underværker hehe .. det hjalp i hvertfald.. for uanset hvad bliver man ked af at miste. Så hvorfor ikke være glad og håbe på det hele bliver godt 

Anmeld

23. februar 2012

M (:

Camillos skriver:

tusind tak .. og nogen gange et ordentligt spark bagi gør underværker hehe .. det hjalp i hvertfald.. for uanset hvad bliver man ked af at miste. Så hvorfor ikke være glad og håbe på det hele bliver godt 

Haha, ja, men sparket skal også være velmenene og kærligt (: Er glad for, at du beslutter dig for at se positivt, det vil bare gøre graviditeten så meget dejligere og nemmere at komme igennem..

Anmeld

23. februar 2012

JH12

Ville ihvertfald ikke gå uden at send et kæmpe  ..

Jeg håber der er held denne gang  og at det hele bare kommer til at forløbe lige efter bogen..

Anmeld

23. februar 2012

Kay

føler med dig

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Kay skriver:

føler med dig

tak

Anmeld

23. februar 2012

MyBigWish

Puha, det må virkelig være hårdt  

Håber det hele kommer til at gå godt den her gang.. 

Sender dig et kæmpe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.