Ja .. det er også rigtigt .. men er bange for at glæde mig for meget for jeg bliver så ked af det hvis det går galt igen...
hold nu fast nolge rutsjeture jeg har haft
men det burde jo lykkes den her gang, ellers er der et eller andet rivende galt med mig 
Jeg forstår udemærket at du er bange, men tror du bliver nødt til at give dig selv luft for alle bekymringerne.. Ellers kan det blive 9 rigtig lange måneder.. For lige nu går bekymringerne til uge 12, derefter til uge 20, derefter til uge 37, derefter til barnet er født.. Man kan nok aldrig slippe bekymringerne helt, men du bliver nødt til at sige til dig selv, at du må tro på det, og glæde dig over, at du har en lille ønskespire i maven..
Og hvis du mister igen bliver du ikke mindre ked af det af, ikke at have glædet dig, tværtimod, for så blev det en selvopfyldende profeti.. Man BLIVER ked af det når man mister, og det uanset om man havde været fuld af bekymring, eller om man havde glædet sig til ønskebarnet..
Så søde Camillos, pas nu på dig selv! Og NYD din graviditet og tro på, at det nok skal lykkedes denne gang!
Og nej, at glæde sig betyder ikke, at man ligefrem styrter ud og køber helt vildt ind inden uge 12 (men det ville jeg ikke råde nogen til uanset, hvilken historie man har/ikke har), men det betyder, at man passer godt på sig selv, og at hver gang de negative tanker overmander en, forsøger man at bekæmpe dem med positive tanker..
Tror mentaliteten har større betydning end vi ved, og hvis positive tanker kan ændre bare det mindste er det vel forsøget værd?