jeg er hele tiden bange for at miste.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Camillos

Så tror jeg det går godt, og min farvede udflåd er stoppet, det var den også i 2 dage.. den er nu vendt tilbage hver gang jeg tørrer mig. 

Jeg synes godt nok det er så FUCKING svært at se noget som helst håb og posetivt

Efter alle de aborter jeg har været igennem, kan jeg ikke bare tro på det er meget NORMALT! 

IHHH .. Altså hvor er jeg træt af alt det tankemylder, ville faktisk allerhelst ligge med en SCANNER oppe i mig til UGE 12! det ville ikke gøre mig noget for så kunne vi se det hele gik godt!? 

Bvadr synes godt nok ikke min krop kan være bekendt at opfører sig på den her måde.. og ærlig talt orker jeg virkelig ikke hvis det skal ende i en ABORT IGEN... ! 

Lægerne kan ingenting gøre og man skal nærmest bare vente og se tiden an, kommer der mere blod eller er det her ufarligt? 

grrr.. hvor er jeg dog bare frustrerret idag! FØJ FOR DEN ..

Råber om hjælp har virkelig brug for noget støtte piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Michalala

Stort kram herfra.

Håber du får en rigtig god oplevelse med denne graviditet.

Anmeld

23. februar 2012

M (:

Har desværre ingen gode råd, eller opmuntrende erfaringer, men vil gerne lige sende et , og sige, at jeg tænker på dig og din lille spire..

Jeg krydser fingre og tæer for, at du får lov at beholde den denne gang.. 

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Michalala skriver:

Stort kram herfra.

Håber du får en rigtig god oplevelse med denne graviditet.

Tak skal du ha .. Ja jeg håber også .. men synes det er så svært at blive ved med at være posetiv... synes det er strengt hvis jeg skal gå og have det sådan her indtil uge 12 ..  det gør det jo ikke ligefrem bedere for spiren i min mave ..

Anmeld

23. februar 2012

L&V

Camillos skriver:

Så tror jeg det går godt, og min farvede udflåd er stoppet, det var den også i 2 dage.. den er nu vendt tilbage hver gang jeg tørrer mig. 

Jeg synes godt nok det er så FUCKING svært at se noget som helst håb og posetivt

Efter alle de aborter jeg har været igennem, kan jeg ikke bare tro på det er meget NORMALT! 

IHHH .. Altså hvor er jeg træt af alt det tankemylder, ville faktisk allerhelst ligge med en SCANNER oppe i mig til UGE 12! det ville ikke gøre mig noget for så kunne vi se det hele gik godt!? 

Bvadr synes godt nok ikke min krop kan være bekendt at opfører sig på den her måde.. og ærlig talt orker jeg virkelig ikke hvis det skal ende i en ABORT IGEN... ! 

Lægerne kan ingenting gøre og man skal nærmest bare vente og se tiden an, kommer der mere blod eller er det her ufarligt? 

Ja jeg ved ikke hva jeg ska sige, men et kæmpeska du ha også vil jeg ønske dig held og lykke og for at det bliver dit år i år

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

M (: skriver:

Har desværre ingen gode råd, eller opmuntrende erfaringer, men vil gerne lige sende et , og sige, at jeg tænker på dig og din lille spire..

Jeg krydser fingre og tæer for, at du får lov at beholde den denne gang.. 

Tak hvor er du sød.. Synes bare efterhånden min krop tricker mig rigtig meget .. synes det er dumt det hele .. lidt af det er nok mine hormoner men alligevel ... puha... 

Jeg burde jo bare se tiden an og jeg har aborteret før og da var det altså frisk blødning og ikke kun udflåd, så jeg burde ikke være så bekymret .. men århh hvor jeg hader det. .

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Månsson skriver:

Ja jeg ved ikke hva jeg ska sige, men et kæmpeska du ha også vil jeg ønske dig held og lykke og for at det bliver dit år i år

tak en krammer varmer

Anmeld

23. februar 2012

M (:

Camillos skriver:

Tak hvor er du sød.. Synes bare efterhånden min krop tricker mig rigtig meget .. synes det er dumt det hele .. lidt af det er nok mine hormoner men alligevel ... puha... 

Jeg burde jo bare se tiden an og jeg har aborteret før og da var det altså frisk blødning og ikke kun udflåd, så jeg burde ikke være så bekymret .. men århh hvor jeg hader det. .

Jeg kan sagtens forstå du er evig bekymret med den historie du har, det ville jeg også være!

Og det er bare så nemt at sige, at man ikke skal tage bekymringerne på forskud, og at det nok skal gå godt, men der er jo desværre ingen garantier..

Dog synes jeg, at du skal forsøge at nyde din graviditet (og ja, det er SÅ meget nemmere sagt end gjort!), og huske dig selv på, at der ikke kun er en risiko for at det går galt - der er også en chance for at det lykkedes denne gang! 

Anmeld

23. februar 2012

EKBJ

Camillos skriver:

KRAMMER HER FRA må være forfærdeligt. 

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

M (: skriver:

Jeg kan sagtens forstå du er evig bekymret med den historie du har, det ville jeg også være!

Og det er bare så nemt at sige, at man ikke skal tage bekymringerne på forskud, og at det nok skal gå godt, men der er jo desværre ingen garantier..

Dog synes jeg, at du skal forsøge at nyde din graviditet (og ja, det er SÅ meget nemmere sagt end gjort!), og huske dig selv på, at der ikke kun er en risiko for at det går galt - der er også en chance for at det lykkedes denne gang! 

Ja .. det er også rigtigt .. men er bange for at glæde mig for meget for jeg bliver så ked af det hvis det går galt igen...  hold nu fast nolge rutsjeture jeg har haft  

men det burde jo lykkes den her gang, ellers er der et eller andet rivende galt med mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.