Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
babymus77 skriver: Stort tillykke med bette manden;-)) Lang tilløb han tog!!! Men hurtig fødsel da han endelig ville ud;-))
Stort tillykke med bette manden;-)) Lang tilløb han tog!!! Men hurtig fødsel da han endelig ville ud;-))
Mange tak .. Jaaa han var sq en stædig lille en ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op -det var et langt forløb, men endte heldigvis lykkeligt. Jeg sad og forberedte mig på et kejsersnit.
Godt du fik ham ud - skæv næse eller ej.
Stort tillykke!!
Moms
Janni. skriver: Tillykke med ham, så kom han alligevel.
Tillykke med ham, så kom han alligevel.
Mange tak .. Jeps det gjorde han selvom at jeg gik og regnede med at jeg skulle være evigheds gravid .. hehe
Moms skriver: Hold da op -det var et langt forløb, men endte heldigvis lykkeligt. Jeg sad og forberedte mig på et kejsersnit. Godt du fik ham ud - skæv næse eller ej. Stort tillykke!! Moms
Ja det var dælme en hård omgang .. Var det ikke fordi at vi var enig om at han var den sidste inden jeg fødte så blev jeg det meget hurtigt efter denne fødsel ..
Stort tillykke med Charlie. Det lyder til at være en ordentlig og lidt langtrukken omgang.
Skal vi ikke se billeder?
Sikken en lang sej kamp og dejligt nu med en dejlig guldklump...
Hjertelig tillykke
Mamalou skriver: Stort tillykke med Charlie. Det lyder til at være en ordentlig og lidt langtrukken omgang. Skal vi ikke se billeder?
Det var det os .. hold da helt kæft .. jo smider da lige et par stykker ind i tråden
Sikke en omgang, men stort tillykke med lillebror
Nessie skriver: Sikke en omgang, men stort tillykke med lillebror
Ja det må man sige .. mange tak ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128