Hjælp, min datter har fået en MEGET dårlig vane!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Zafir skriver:

Jeg ville aldrig bruge EA Eight hour. Ved godt mange sværger til den, men den er meget voldsom for huden og utrolig parfumeret. Den er lavet på syntetisk oliestoffer, som ikke er gode for huden og slet ikke til... Jeg bruger KUN cremer med naturlige oliestoffer i.

Normalt, bruger jeg creme jeg selv laver, hvis jeg bruger creme (ved godt at det ikke er alle der roder sig ud i det) men ellers er et godt alternativ:

WELEDA CALENDULA serien. GENIAL til alt. Det er med morgenfrue, e-vitatimin og alle de andre goder ting, der får sår, rifter osv. til at hele.

Min datter har døget med utrolig tørre hænder her i vinter og jeg har smurt hende hveraften, med min egen kamille/e-vitamin creme, og efter jeg har begyndt på det, er det helt væk. Baby bløde hænder simpelthen

Jeg håber virkelig at du får bugt med det, for det er virkelig træls. Det er også vigtigt at hun får cremen på, inden hun skal udenfor, for det er den kolde/tørre luft, der gør at hun får trang til at slikke sig.

Det er også en god idé, at sørge for at hun får drukket nok. Den vigtigste kilde til fugt i huden/læberne er NOK væske... Også til voksne..!!!

HELD og lykke med det!!!

Masser af væske... det havde jeg slet ikke tænkt på
Tak for det gode råd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Mormilla

Rikke skriver:

Hvor køber man det henne? Har det et navn?

Mit hedder bare e-vitamin salve og er købt på apoteket. Det bruges os til brand sår og røde numser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.