Hjælp, min datter har fået en MEGET dårlig vane!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.217 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min datter på 4½ har fået den utrolig dårlige vane at gå og slikke sig om munden HELE tiden. Med det resultat at hun nu har fået et stort sår under underlæben!
Jeg beder hende konstant om at lade være, men jeg tror simpelthen ikke hun tænker over det. Jeg smører med locobase repair mange gange om dagen, men det hjælper bare ikke, da hun hurtigt har slikket det af

What to do...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Becks

Smør Go negl eller hvad det stads nu hedder på, rundt om læberne, det smager HÆSLIGT, det gjorde min mor med min søster og det hjalp... Jeg fik det på neglene og der hjalp det også...

Håber hun kommer af med denne dårlige vane..

Knus

Anmeld

24. marts 2009

Pia.

Beck skriver:

Smør Go negl eller hvad det stads nu hedder på, rundt om læberne, det smager HÆSLIGT, det gjorde min mor med min søster og det hjalp... Jeg fik det på neglene og der hjalp det også...

Knus

Dårligt råd - hun gør det jo ikke med vilje... og jeg er sikker på at go'negl ikke er godt på huden...

Knus fra Pia som har tre børn der også har denne dårlige vane

Anmeld

24. marts 2009

Pia.

Rikke skriver:

Min datter på 4½ har fået den utrolig dårlige vane at gå og slikke sig om munden HELE tiden. Med det resultat at hun nu har fået et stort sår under underlæben!
Jeg beder hende konstant om at lade være, men jeg tror simpelthen ikke hun tænker over det. Jeg smører med locobase repair mange gange om dagen, men det hjælper bare ikke, da hun hurtigt har slikket det af

What to do...???

Det er en dårlig vane og det er fordi at man fugter læberne når det er koldt og temperaturen skifter så bliver læberne/huden tør... Hun ved sikkert ikke hun gør det men når hun føler hun bliver tør så slikker hun rundt om munden...

fortsæt med at smøre hende med en god creme og intet andet, det stopper igen... prøv evt. at smøre helosan (kopattesalve) rundt om munden inden hun bliver puttet i seng (som det sidste efter godnatkysset) og så lad hende sove med et tyndt lag på huden så er det allerede meget pænere dagen efter... lige så snart huden ikke føles tør og irriteret stopper hun...

Knus Pia som også har tre børn der slikker sig om munden....

Anmeld

25. marts 2009

malou

Rikke skriver:

What to do...???

Elizabeth Arden Eight hour creme.... den mirakle salve kender vi alle sammen. Historien bag den er at Elizabeth Arden opfandt den da hun havde mange heste, Og når de fik sår & skrammer smurte hun så Eight Hour på sine ynglingsdyr. Ved godt du siger hun bare slikker det af... men det er da et forsøg værd alligevel.

knus malou

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

malou skriver:

Elizabeth Arden Eight hour creme.... den mirakle salve kender vi alle sammen. Historien bag den er at Elizabeth Arden opfandt den da hun havde mange heste, Og når de fik sår & skrammer smurte hun så Eight Hour på sine ynglingsdyr. Ved godt du siger hun bare slikker det af... men det er da et forsøg værd alligevel.

knus malou

fantastisk creme elsker den hi hi

Anmeld

25. marts 2009

Mca<3

malou skriver:

knus malou

Også mine ord ,, Kan simpelthen ikke leve uden ,,

Anmeld

25. marts 2009

Frederikke80

Beck skriver:

Knus

Er faktisk ikke sikker på at det overhovedet ville hjælpe, tror bare hun ville blive vildt sur! Og som Pia også skriver så er det nok ikke særlig godt for huden, især ikke når den er irriteret i forvejen...

Anmeld

25. marts 2009

Frederikke80

PiaR skriver:

Det er en dårlig vane og det er fordi at man fugter læberne når det er koldt og temperaturen skifter så bliver læberne/huden tør... Hun ved sikkert ikke hun gør det men når hun føler hun bliver tør så slikker hun rundt om munden...

fortsæt med at smøre hende med en god creme og intet andet, det stopper igen... prøv evt. at smøre helosan (kopattesalve) rundt om munden inden hun bliver puttet i seng (som det sidste efter godnatkysset) og så lad hende sove med et tyndt lag på huden så er det allerede meget pænere dagen efter... lige så snart huden ikke føles tør og irriteret stopper hun...

Knus Pia som også har tre børn der slikker sig om munden....

Tsk for svar, fortsætter bare med at smøre og smøre og smøre......

Anmeld

25. marts 2009

Frederikke80

malou skriver:

knus malou

Okay, tak for svar, vil tage ind og købe den creme i dag, har efterhånden hørt så meget godt om den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.