Ihhh :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

MKuhr

Hej Piger 

Nu er det tid til at gå op i sundhed og vitaminer igen, for min mand og jeg vil endnu engang prøve graviditet, vi har ingen børn i forevejen, kun en masse MA'er. Men er nu blevet undersøgt og skal nu i behandling med Immunglobulin når den første graviditetstest melder positiv. 

Jeg er så spændt, normalt har jeg ikke problemer med at blive gravid, de forrige gange er jeg blevet gravid med det samme så det bliver spændende om hvor lang tid der går denne gang.

Humøret er højt og har en masse positive tanker denne gang, håber heldet er med os langt om længe. 

Knus herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Team Putte

Monberg skriver:

Hej Piger 

Nu er det tid til at gå op i sundhed og vitaminer igen, for min mand og jeg vil endnu engang prøve graviditet, vi har ingen børn i forevejen, kun en masse MA'er. Men er nu blevet undersøgt og skal nu i behandling med Immunglobulin når den første graviditetstest melder positiv. 

Jeg er så spændt, normalt har jeg ikke problemer med at blive gravid, de forrige gange er jeg blevet gravid med det samme så det bliver spændende om hvor lang tid der går denne gang.

Humøret er højt og har en masse positive tanker denne gang, håber heldet er med os langt om længe. 

Knus herfra.

Lykke til!

Anmeld

23. februar 2012

M (:

Held og lykke med det (:

Anmeld

23. februar 2012

MKuhr

Takker 

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

Mrs. skriver:

Hej Piger 

Knus herfra.

mange gange held og lykke med det!!

Anmeld

23. februar 2012

MKuhr

FrkZier skriver:

mange gange held og lykke med det!!

Tak og i lige måde, læste lige din profil tekst. Håber det lykkes for jer næste gang  

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

Mrs. skriver:

Tak og i lige måde, læste lige din profil tekst. Håber det lykkes for jer næste gang  

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.