Snack i fødselstasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

th

Chalala85 skriver:

Ja jeg er så små endelig begyndt at pakke tasken.. hahaha er sku sent ud

Nåh men jeg skal jo have lidt snack med og indtil videre er der kun kommet Mariekiks i - favoritten i øjeblikket hehe

Hvad er ellers godt? også drikkelse ?

muslibar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Chalala85

th skriver:

muslibar..

Ah ja det var nok ikke helt dumt

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

Chalala85 skriver:

Nåh men jeg skal jo have lidt snack med og indtil videre er der kun kommet Mariekiks i - favoritten i øjeblikket hehe

Under min fødsel med Emma spiste jeg absolut ingenting - drak til gengæld 2 liter æblejuice (det var en meget kort fødsel)

Med Xander ÅD jeg så rent faktisk 3 poser skumbananer og igen drak jeg omkring 2 liter juice og igen var det en meget kort fødsel. 

Nå, men det jeg egentlig vil frem til er at jeg tog favoritterne med, men samtidig noget der lige kan give lidt energi 

God fødsel når du når der til 

Anmeld

23. februar 2012

Munder

Chalala85 skriver:

Jeg spiste intet under de 48 timer fødslen varede. Det eneste jeg fik indenbords var den røde saft de havde på hospitalet.

Vi havde taget lidt chokolade og lakrids med. Derudover var der ikke forplejning til min mand, så han blev jaget ud i køkkenet kl. 4 om morgenen og smøre en ordentlig bunke sandwich (hvilket viste sig at være klogt, da vi var på sygehuset i 1½ døgn inden jeg fødte).

Anmeld

23. februar 2012

Frk Mig

Chalala85 skriver:

Jeg havde meget med ..  

2 plader chokolade
1 pose blandet slik for 80 kr
2 poser lakrids
3 mysli bar med ..

og intet af det fik jeg spist .. Så det delte jeg med manden og den store søn dagen efter ..

Anmeld

23. februar 2012

Chalala85

Stéphanie skriver:

Under min fødsel med Emma spiste jeg absolut ingenting - drak til gengæld 2 liter æblejuice (det var en meget kort fødsel)

Med Xander ÅD jeg så rent faktisk 3 poser skumbananer og igen drak jeg omkring 2 liter juice og igen var det en meget kort fødsel. 

Nå, men det jeg egentlig vil frem til er at jeg tog favoritterne med, men samtidig noget der lige kan give lidt energi 

God fødsel når du når der til 

Tusind tak

Tror bestemt også jeg skal have noget juice og guf med, hurtig energi og ja så smager det jo meget godt

Anmeld

23. februar 2012

Chalala85

Munder skriver:

Jeg spiste intet under de 48 timer fødslen varede. Det eneste jeg fik indenbords var den røde saft de havde på hospitalet.

Vi havde taget lidt chokolade og lakrids med. Derudover var der ikke forplejning til min mand, så han blev jaget ud i køkkenet kl. 4 om morgenen og smøre en ordentlig bunke sandwich (hvilket viste sig at være klogt, da vi var på sygehuset i 1½ døgn inden jeg fødte).

Puha.,... ja så var det da godt han kom i køkkenet

Anmeld

23. februar 2012

Munder

Chalala85 skriver:

Puha.,... ja så var det da godt han kom i køkkenet

Jep, det er sjovt nok et af de billeder jeg ikke glemmer fra fødslen - ham halvsovende med en kniv i hånden

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

Hvad med noget sødt ? Nogle juice brikker? Vand flasker ? Nogle chips? 
hmm.. Jeg ved det sørme ikke  

Anmeld

23. februar 2012

B&J

vi havde slik med det spiste kæresten og min mor og der var lidt til mig da vi kom op på stuen

ellers fik jeg en lækker toast da jeg havde født selve under fødslen spiste jeg ingen ting men fik masser af saft og vand med is

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.