Snack i fødselstasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.643 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Chalala85

Ja jeg er så små endelig begyndt at pakke tasken.. hahaha er sku sent ud

Nåh men jeg skal jo have lidt snack med og indtil videre er der kun kommet Mariekiks i - favoritten i øjeblikket hehe

Hvad er ellers godt? også drikkelse ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

AndreasMor84

Chalala85 skriver:

Ja jeg er så små endelig begyndt at pakke tasken.. hahaha er sku sent ud

Nåh men jeg skal jo have lidt snack med og indtil videre er der kun kommet Mariekiks i - favoritten i øjeblikket hehe

Hvad er ellers godt? også drikkelse ?

Chokolade... men spiste og drak intet under fødslen

Anmeld

23. februar 2012

Mamalou

AndreasMor84 skriver:

Anmeld

23. februar 2012

Chalala85

AndreasMor84 skriver:

ahh ja den klassiske... hehe

Jeg aner heller ikke om jeg spiser noget, men har manden og bonusmor med så mon ikke de kan spise lidt hvis det er

Anmeld

23. februar 2012

betina

Havde Haribo mix med, men fik det først spist efter selve fødslen

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

Jeg havde chokolade og cola med ved 3 fødsel da jeg bare havde savnet det ved de to første. Første gang anede jeg ikke noget om at man kunne få brug for noget, anden gang glemte jeg det. Og ja tredje gang fik jeg det efter fødslen, da jeg slet ikke kunne år det på den lille time vi var på sygehuset fra vi kom til han var født. Men det var guld værd med en plade marabu og en halv liter is kold cola efter fødslen:0)

Anmeld

23. februar 2012

Chalala85

betina skriver:

Havde Haribo mix med, men fik det først spist efter selve fødslen

hihi efter fødslen falder det nok også i god jord

Anmeld

23. februar 2012

Chalala85

Valle81 skriver:

Jeg havde chokolade og cola med ved 3 fødsel da jeg bare havde savnet det ved de to første. Første gang anede jeg ikke noget om at man kunne få brug for noget, anden gang glemte jeg det. Og ja tredje gang fik jeg det efter fødslen, da jeg slet ikke kunne år det på den lille time vi var på sygehuset fra vi kom til han var født. Men det var guld værd med en plade marabu og en halv liter is kold cola efter fødslen:0)

Ah ja kunne jeg forestille mig

Jeg havde heller intet med første gang og blev liiiidt træt af rød saft og isvand hehe... tilgengæld fik jeg både rundstykker og lækre sandwich i forløbet Men det var hvidovre - denne gang er det Herlev så tør ikke tro på luksus igen hehe

Anmeld

23. februar 2012

MortilCilas

Jeg havde intet snack med overhovedt, fik dog saft på fødestuen og is, og efter fødslen fik jeg rygbrødsmadder og yougurt.

Anmeld

23. februar 2012

Chalala85

MortilCilas skriver:

Jeg havde intet snack med overhovedt, fik dog saft på fødestuen og is, og efter fødslen fik jeg rygbrødsmadder og yougurt.

Jeg havde heller ikke første gang... men tænker de måske er meget rart at have lidt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.